وزیر انرژی روسیه: مصمم به توسعه روابط با ایران هستیم


وزیر انرژی روسیه: مصمم به توسعه روابط با ایران هستیم

اصفهان - ایرنا - وزیر انرژی روسیه گفت: ایران و روسیه همسایگان و همکاران خوبی برای یکدیگر و مصمم به ادامه و توسعه همکاری‌های مشترک هستند.

الکساندر نواک دوشنبه شب در ضیافت شام که برای شرکت کنندگان در پانزدهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه در باغ موزه چهلستون اصفهان ترتیب یافت، افزود: مطمئن هستم که برگزاری این اجلاس در شهر تاریخی اصفهان افزون بر افزایش مناسبات اقتصادی به توسعه همکاری‌های مشترک فرهنگی ایران و روسیه کمک خواهد کرد.
وی از وزیر نیرو رئیس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و روسیه و استاندار اصفهان به خاطر میزبانی از هیأت ۱۲۰ نفره روسیه شرکت کننده در این اجلاس تقدیر کرد.
رضا ارکانیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و روسیه در سخنان کوتاهی مقدم شرکت کنندگان در این اجلاس را گرامی داشت و گفت: خوشحالم که وعده ما برای میزبانی پانزدهمین اجلاس در اصفهان محقق شد.

وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون روسیه، رؤسا و دیگر اعضای پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی این دو کشور دوشنبه شب وارد اصفهان شدند.

اعضای این هیأت اقتصادی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال عباس رضایی استاندار و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی اصفهان قرار گرفتند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه صبح امروز سه‌شنبه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون یه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان آغاز می‌شود.

مراسم افتتاحیه دومین همایش تجاری و تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و قفقاز شمالی با حضور «سرگئی ویکتوروویچ چباتاریف» وزیر قفقاز شمالی روسیه و «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در تهران برگزار شد.

۲۰۹۳/‏۶۰۲۶/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا