آرایش جالب یک پزشک در محل کار


گریم جالب یک پزشک در محل کار یک دکتر برای اینکه بتواند اضطراب رااز بیماران خود کم کند لباسی کاملا متفاوت پوشید لباس و گریم متفاوت یک دکتر به شکل خواننده اپرا برای آرامش بیمارانش! دکتر چینی با گریم خواننده اپرا ، یک دکتر متخصص پوست با گریم و لباس مبدل به شکل خواننده اپرا در مطب خود حاضر می‌شود. دکتر چینی با گریم خواننده اپرا | بای شوفانگ پزشکی...

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

گریم جالب یک پزشک در محل کار

یک دکتر برای اینکه بتواند اضطراب رااز بیماران خود کم کند لباسی کاملا متفاوت پوشید لباس و گریم متفاوت یک دکتر به شکل خواننده اپرا برای آرامش بیمارانش! دکتر چینی با گریم خواننده اپرا ، یک دکتر متخصص پوست با گریم و لباس مبدل به شکل خواننده اپرا در مطب خود حاضر می‌شود.

دکتر چینی با گریم خواننده اپرا | بای شوفانگ پزشکی اهل پکن- چین همانند یک شخصیت سنتی اپرا لباس میپوشد و آن را با یک آرایش صورت سنگین و پیچیده کامل می‌کند تا در حین معاینه بیمار، انها احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

به گزارش تالاب:او پس از آنکه متوجه شد تعداد زیادی از بیمارانش به سختی میتوانند در مورد اوضاع شان صحبت کنند و این موضوع روی توانایی او در تشخیص برترین درمان برای انها تاثیر میگذارد، تصمیم گرفت با شبیه شدن به یک شخصیت نمایشی به انها کمک کند تا با آرامش بیشتری با او صحبت کنند.

آرایش عجیب پزشک چینی برای آرامش دادن به بیماران

تعداد زیادی از افراد نمیتوانند راحت با پزشکان صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند و دچار استرس می‌شوند، بنابراین این دکتر فکر کرد که اگر چهره خود را تغییر دهد، می‌تواند به انها در نظارت اعصابشان کمک کند.

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

پزشک چینی با گریم خواننده اپرا

در طی چند هفته قبل، بای شوفانگ، دکتر متخصص پوست هر روز صبح یک ساعت را صرف لباس و گریم سنتی یک خواننده اپرا می‌کند.

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

روش ابتکاری عجیب یک پزشک چینی

تصاویر بای شوفانگ با صورت گریم شده، بازخوردهای متفاوتی در شبکه های مجازی چین داشته هست. در حالی‌که برخی از مردم تلاش وی را برای ارتباط بهتر با مردم تحسین میکنند، عده ای نیز در مورد موثر بودن ظاهر غیرمعمول او تردید دارند.

ولی با وجود نظرات منفی ، این دکتر پای تصمیم خود ایستاده و ادعا میکند حتی نتیجه اش را نیز از الان دیدن کرده و بیماران راحت تر در مورد مشکلشان صحبت می‌کنند.

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

پزشکی در لباس و آرایش یک خواننده اپرا

همینطور رئیس بیمارستان نیز از روش اخیر او حمایت کرده و عقیده دارد این روش ابتکاری تاثیرات مثبتی روی بیماران گذاشته هست.

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

تاثیر گریم متفاوت این پزشک بر بیماران

آرایش و گریم این دکتر یک ساعت و پاک کردن آن از صورتش نیز یک ساعت دیگر زمان می‌برد. این گریم سنگین از همین حالا روی پوست او تاثیر سو گذاشته ولی او ادعا میکند این فداکاری کوچک ارزش اینکار را دارد.

آرایش جالب یک پزشک در محل کار

روش های عجیب برای آرامش دادن به بیمار

این نخستین بار نیست که پرسنل پزشکی روشهای غیرمعمولی را برای آرامش دادن به بیماران اتخاذ می‌کنند. در ماه مه قبل نیز بیمارستانی برای کارکنان بیمارستان و مراجعان ماسک های رنگارنگی را تدارک دید تا انها با آرامش و راحتی بیشتری آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند.

پس از آنکه تصاویر بای با لباس ها و گریم غیرمعمول در شبکه های مجازی غوغایی شد، بعضی از مردم به او لقب “پاتچ آدامز حقیقی چین” را داده اند. «پاتچ آدامز یک دکتر مشهور امریکایی هست که اضافه بر پزشکی ، کمدین ، فعال اجتماعی ، دلقک و نویسنده نیز هست.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش