الکترونیک‌‌آرتس برنامه‌ای برای بازی Titanfall 3 ندارد


الکترونیک‌‌آرتس برنامه‌ای برای بازی Titanfall 3 ندارد

استودیوی «ریسپان» (Respawn) همان‌طور که پیش‌تر هم گفته بود، بازی Titanfall 3 را در دست توسعه ندارد و فعلاً بر روی عناوین دیگر متمرکز شده است. مدتی بود که بازی Titanfall 3 را به‌طور قطع عنوان بعدی استودیوی ریسپان می‌دانستیم اما ناگهان Apex Legends پا به میدان گذاشت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت و ریسپان هم بخش اعظمی از تمرکز و منابع خود را صرف...

استودیوی «ریسپان» (Respawn) همان‌طور که پیش‌تر هم گفته بود، بازی Titanfall 3 را در دست توسعه ندارد و فعلاً بر روی عناوین دیگر متمرکز شده است.

مدتی بود که بازی Titanfall 3 را به‌طور قطع عنوان بعدی استودیوی ریسپان می‌دانستیم اما ناگهان Apex Legends پا به میدان گذاشت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت و ریسپان هم بخش اعظمی از تمرکز و منابع خود را صرف پشتیبانی از این عنوان بتل رویال رایگان که بر اساس دنیای Titanfall شکل گرفته است کرد. در عین حال، بخش بزرگ دیگری از منابع این استودیو هم به Star Wars Jedi: Fallen Order که طی E3 2019 هم شاهد نمایش آن بودیم، اختصاص یافت. حال طبیعی است که استودیوی ریسپان وقت تمرکز و منابع کافی برای بازی Titanfall 3 نداشته باشد و الکترونیک‌آرتس هم فعلاً آن را از برنامه‌هایش خط زده باشد.

این خبر را خود استودیوی ریسپان و الکترونیک‌آرتس طی نمایش EA Play تایید کردند و اعلام کردند که بازی Titanfall 3 در پروسه‌ی تولید قرار ندارد و این اتفاق در آینده‌ی نزدیک هم نخواهد افتاد، که بی‌شک خبر بسیار ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران این عنوان تیراندازی فوق‌العاده سریع و دیوانه‌وار است اگرچه Apex Legends شاید بتواند این کمبود را فعلاً برای آن‌ها جبران کند.

استودیوی ریسپان چند ماه قبل هم اعلام کرده بود که Titanfall در استراحت قرار دارد تا بر روی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order تمرکز شود و حال شاهد این هستیم که وضعیت همچنان تغییر نکرده است و باید بیشتر منتظر ماند.

بازی Apex Legends هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز که در E3 2018 از آن رونمایی شد، در 15 نوامبر 2019 مصادف با 24 آبان 1398 برای همین پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

الکترونیک‌‌آرتس برنامه‌ای برای بازی Titanfall 3 ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش