جزئیاتی از سفینه و شخصی‌سازی آن در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد


جزئیاتی از سفینه و شخصی‌سازی آن در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order سفینه‌ی شما حائز اهمیت است و همچنین امکان شخصی‌سازی آن به‌طور دلخواه را خواهید داشت. E3 2019: تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به سیاره‌های مختلف می‌روید و اکثر مواقع می‌توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی قصد دارید به آن‌ها سفر کنید، که همه‌ی آن‌ها پر...

در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order سفینه‌ی شما حائز اهمیت است و همچنین امکان شخصی‌سازی آن به‌طور دلخواه را خواهید داشت.

در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به سیاره‌های مختلف می‌روید و اکثر مواقع می‌توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی قصد دارید به آن‌ها سفر کنید، که همه‌ی آن‌ها پر از افراد و فغالیت‌های مختلف هستند. البته نمی‌توانید به راحتی بین سیاره‌ها تِلِپورت کنید و باید از سفینه‌ی خود به نام Stinger Mantis استفاده کنید. هیچ صحنه‌ی بارگذاری‌ای هنگام پرواز از سیاره‌ای به سیاره‌ی دیگر وجود نخواهد داشت چون همگی به‌صورت بی‌درنگ صورت خواهند گرفت. به عبارت دیگر، در واقع خودشان نوعی صفحه‌ی بارگذاری هستند که آن جلوه‌ی حوصله‌سربر و طاقت‌فرسا را ندارند. بنابراین، به هر حال باید زمانی را صرف یا هدر کنید و به همین دلیل بازی فعالیت‌های مختلفی را پیش روی شما خواهد گذاشت.

سفینه‌ی شما مانند سفینه‌های Mass Effect دارای قابلیت‌های داخلی است که البته مشخص نیست که امکان شخصی‌سازی آن‌ها وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال، توانایی شخصی‌سازی محیط بیرونی را خواهید داشت. استودیوی «ریسپان» (Respawn) هنوز این قابلیت را به نمایش گذاشته است اما بی‌شک قابلیت بسیار خوبی به حساب می‌آید.

همان‌طور که اشاره شد، در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تقریباً در هر زمانی امکان سفر به هر سیاره‌ای را دارید، چه برای ادامه دادن داستان باشد و چه صرفاً براگشت‌وگذار. از این رو، قرار است که زمان زیادی را در سفینه صرف کنید. چیزی که هنوز مشخص نیست، این هست که آیا می‌توان روی یک سیاره از سفینه استفاده کرد یا خیر. به نظر می‌آید که چنین قابلیتی مهیا نخواهد بود اگرچه ریسپان هنوز رسماً در این باره صحبت نکرده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که الکترونیک‌ آرتس در E3 2018 از آن رونمایی کرد، عنوانی با تمرکز و رویکردی جدی نسبت به تجربه‌ی تک‌نفره و داستانی از سری جنگ ستارگان است که در 15 نوامبر 2019 مصادف با 24 آبان 1398 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

جزئیاتی از سفینه و شخصی‌سازی آن در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنِ آن