94 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا


94 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا

75 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 26 نفر کشته و 68 نفر زخمی شده اند.

94 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 75 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 26 نفر کشته و 68 نفر زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا یک نفر کشته شد و هفت نفر دیگر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی روی داده است. بر اثر تیراندازی در مهمانی نزدیک پارکی در شهر کامدن در ایالت نیوجرسی نیز دو نفر زخمی شدند.

در سرقت مسلحانه ای در شهر بیرمنگام در ایالت آلاباما نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. تیراندازی در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا نیز سه زخمی در پی داشت. در حادثه تیراندازی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر دموین در ایالت آیوا نیز شش زخمی بر جای گذاشت. در حادثه دیگری در شهر لوئیزویل در ایالت کنتاکی نیز یک نفر کشته شد و پنج نفر زخمی شدند. در تیراندازی در باشگاه شبانه ای در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری نیز سه نفر زخمی شدند. 15 مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس 119 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 44 نفر کشته و 85 نفر زخمی شده اند. 20 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 194 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 70 نفر کشته و 153 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان