تکمیل کردن بازی Wolfenstein: Youngblood بین 25 تا 30 ساعت زمان خواهد برد


تکمیل کردن بازی Wolfenstein: Youngblood بین 25 تا 30 ساعت زمان خواهد برد

اگرچه بازی Wolfenstein: Youngblood حکم اسپین‌آف جدیدی از سری اصلی ولفنشتاین را دارد و نسخه سوم نیست اما به نظر تا مدت‌ها ما را سرگرم خود خواهد کرد. تاریخ انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood همراه با تریلر داستانی بازی مشخص شد پیش از این اعلام شده بود در بازی جدید که توسط استودیوهای MachineGames و Arkane ساخته شده، بازیکن قادر خواهد تا کارهای...

اگرچه بازی Wolfenstein: Youngblood حکم اسپین‌آف جدیدی از سری اصلی ولفنشتاین را دارد و نسخه سوم نیست اما به نظر تا مدت‌ها ما را سرگرم خود خواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود در بازی جدید که توسط استودیوهای MachineGames و Arkane ساخته شده، بازیکن قادر خواهد تا کارهای بیشتری نسبت به عناوین پیشین در آن انجام دهد و طراحی سطح پایانی آن وسیع‌تر خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی بدست ما رسیده که نشان می‌دهد تکمیل کردن تمام فعالیت‌ها و داستان‌های اصلی و فرعی، چه مقدار زمان خواهد برد.

یِرک گوستافسن، تهیه‌کننده بازی از استودیو MachineGames در گفتگوی جدید خود با سایت GamesBeat اعلام کرد که با وجود پروسه ساخت نه چندان طولانی بازی Wolfenstein: Youngblood، در بحث محتوای گیم‌پلی قرار است با بزرگ‌ترین عنوان در سری ولفنشتاین روبه رو شویم. چرا که به کمک روایت غیرخطی و در اختیار گذاشتن فعالیت‌های متنوع، به پایان رساندن کُلی بازی و اتمام تک تک ماموریت‌ها چیزی حدود 25 الی 30 ساعت به طول خواهد کشید.

گوستافسن گفت:

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی با وجود پروسه کوتاه ساخت بازی Wolfenstein: Youngblood، بزرگ‌ترین اثر ساخته شده توسط ما خواهد بود. پیش از این اشاره کرده بودم که داستان سبک‌تر و لحن و فضای آن نیز آرام‌تر از قبل خواهد بود. اما پیشرفت سطح بازیکن و روایت غیرخطی این قابلیت را به ما داد تا فعالیت‌های درون بازی بسیار بیشتری اضافه کنیم و ماموریت‌های فراوانی را تهیه کنیم.

به همین خاطر زمان کُلی بازی بیشتر از آثار قبلی سری ولفنشتاین خواهد بود. فکر می‌کنم اگر بخواهید تمام آن‌ها را انجام دهید و چیزی از بازی باقی نگذارید، باید حدود 25 تا 30 ساعت وقت صرف آن بکنید.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد بود.

تکمیل کردن بازی Wolfenstein: Youngblood بین 25 تا 30 ساعت زمان خواهد برد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر