با گستره وسیعی از دشمنان ترسناک و متفاوت در بازی Elden Ring روبه رو خواهید شد


با گستره وسیعی از دشمنان ترسناک و متفاوت در بازی Elden Ring روبه رو خواهید شد

ساخته جدید استودیو FromSoftware بازی Elden Ring که در مراسم E3 هفته گذشته به طور رسمی رونمایی شد، باس‌های وحشت‌انگیز و خاصی خواهد داشت. E3 2019: بازی Elden Ring از سوی استودیو فرام‌سافتور معرفی شد آثار استودیو فرام‌سافت‌ور دو ویژگی خاص دارند، درجه سختی دیوانه‌کننده و مبارزات فوق‌العاده با باس‌های بازی. عنوان بعدی آن‌ها، بازی Elden Ring نیز از این...

ساخته جدید استودیو FromSoftware بازی Elden Ring که در مراسم E3 هفته گذشته به طور رسمی رونمایی شد، باس‌های وحشت‌انگیز و خاصی خواهد داشت.

آثار استودیو فرام‌سافت‌ور دو ویژگی خاص دارند، درجه سختی دیوانه‌کننده و مبارزات فوق‌العاده با باس‌های بازی. عنوان بعدی آن‌ها، بازی Elden Ring نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه با وجود جرج آر.آر.مارتین نویسنده سری “نغمه‌ای از آتش و یخ” در تیم ساخت باید منتظر تفاوت‌های جزئی در دنیای بازی نسبت به آثار پیشین باشیم، اما باز هم شباهت‌های زیادی وجود خواهد داشت.

هیدتاکی میازاکی، رئیس استودیو FromSoftware و کارگردان بازی مصاحبه‌ی حدیدی با سایت Xbox Wire داشته است. زمانی که از او در رابطه با انتظار هواداران از عنوان جدید و وجود مبارزات نفس‌گیر با باس‌های فراموش‌نشدنی در بازی Elden Ring همچون آثار گذشته استودیو پرسیده شد، جواب خوشحال‌کننده‌ای داد که خیال همه را راحت کرد. او گفت:

بله، البته که وجود دارند. مبارزه با باس‌ها یکی از بخش‌هایی است که تیم از ساخت آن‌ها لذت فراوان می‌برد و برای این بازی نیز سعی کردیم به اوج کمال خود برسیم و باس‌های بی‌نظیری خلق کنیم. اینجور احساس می‌کنیم که گستره وسیعی از باس‌های ترسناک و منحصربفرد در بازی گنجانده شده تا بازیکنانی که همیشه به دنبال چالش هستند، از مبارزه با آن‌ها لذت ببرند.

میازاکی در ادامه تاکید کرد که گیم‌پلی بازی Elden Ring تقریباً بر اساس سری Dark Souls بنا شده است. این عنوان نقش‌آفرینی با فضای فانتزی تاریک در بازه‌ی کوتاه پخش شایعات ساخت آن پیش از مراسم E3 تا نمایش اولین تریلر رسمی، هواداران زیادی را تا به امروز جذب خود کرده است.

بازی Elden Ring برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد و امیدوار هستیم تا پیش از ورود نسل جدید کنسول‌ها، آن را تجربه کنیم.

با گستره وسیعی از دشمنان ترسناک و متفاوت در بازی Elden Ring روبه رو خواهید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا