مارک مارکز: لورنزو در تصادف کنترلش را از دست نداده بود!


موتو جی پی ایران – برنده گرندپری کاتالونیا 2019 مارک مارکز بیان کرده است که هم تیمی او در تصادفی که منجر به کنار رفتن تعدادی از موتورسواران دیگر شد کنترلش را از دست نداده است. خورخه لورنزو که مسابقه را از رده دهم شروع کرده بود توانست تا دور دوم خود را به رده چهارم برساند و بعد در پیچ شماره 10 قصد سبقت از ماوریک وینالس در شعاع داخلی پیچ می کند که...

موتو جی پی ایران – برنده گرندپری کاتالونیا 2019 مارک مارکز بیان کرده است که هم تیمی او در تصادفی که منجر به کنار رفتن تعدادی از موتورسواران دیگر شد کنترلش را از دست نداده است.

خورخه لورنزو که مسابقه را از رده دهم شروع کرده بود توانست تا دور دوم خود را به رده چهارم برساند و بعد در پیچ شماره 10 قصد سبقت از ماوریک وینالس در شعاع داخلی پیچ می کند که کنترل جلوی موتورش را از دست می دهد و با او برخورد می کند و در یک شرایط دومینو وار آندره دویزیوسو و ولنتینو روسی نیز در این لحظه از مسابقه کنار می روند.

مارکز می گوید که او خوش شانس بود تا در این برخورد ها حضور نداشت و همینطور از همتیمی خودش یعنی لورنزو دفاع کرد، او نظرش را با پافشاری خاصی اینگونه بیان نمود:

البته که همه مردم می گویند لورنزو کنترل موتورش را از دست داد اما به نظر من او کنترل موتورش را از دست نداد. من خوش شانس بودم که از دووی سبقت گرفتم. دووی از ریسینگ لاین جدا شد و وینالس نیز خیلی دورتر از ریسینگ لاین بود اما تنها کسی که به واقع در ریسینگ لاین بود خود خورخه بود اما متاسفانه کنترل جلوی موتورش را از دست داد. این پیچ، پیچ سختیست. وقتیکه شما دو یا سه موتور در جلوی خود دارید یعنی اسلیپ استریم نیز وجود دارد و برخورد محتمل است به مانند برخورد من با یوهان زارکو در پایان مستقیمی گرندپری استرالیا یا چهار سال پیش آندره یانونه و خورخه در همین پیچ در سال 2016.

مارک مارکز: لورنزو در تصادف کنترلش را از دست نداده بود!مارک مارکز: لورنزو در تصادف کنترلش را از دست نداده بود! برخورد خورخه لورنزو، ماوریک وینالس، آندره دویزیوسو و ولنتینو روسی – کاتالونیا 2019

کال کراچلو نیز با تایید دیدگاه مارک مارکز را بیان کرد:

او به مانند یک انسان دیوانه و غیرقابل کنترل نبود ولی او باید مسئولیت کاری که کرد را تماما بپذیرد. او در کل آخر هفته به اندازه این افراد سرعت نداشت. این یک برخورد مسابقه ای بود. او تصادف کرد ولی این قصد را نداشت که این افراد را از مسابقه خارج کند. دووی مرتکب اشتباه شده بود و مارکز از او عبور کرد پس او در خط اصلی مسابقه ای یا همان ریسینگ لاین نبود. این برخورد ها تقصیر هیچکس جز لورنزو نبود اما او هیچوقت این قصد را نداشت که این برخورد ها را حاصل کند. من معتقدم که او خارج از کنترل نبوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید