فرودگاه پارس آباد -تبریز صاحب خط پروازی می‌شود


فرودگاه پارس آباد -تبریز صاحب خط پروازی می‌شود

به دنبال توسعه رونق گردشگری و افزایش سرمایه گذار در شهرستان پارس آباد و انجام مطالعات اساسی و ورود سرمایه گذاران در عرصه سرمایه گذاری و حوزه گردشگری، فرماندار شهرستان پارس آباد از احتمال برقراری خط پروازی پارس آباد تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرماندار پارس آباد از پیگیری‌ها برای برقراری پروازهای پارس آباد مغان به مقصد تبریز خبرداد و گفت پس از تحقق این امر روزانه امکان پرواز به فرودگاه بین المللی تبریز فراهم شده و تاثیر بزرگی در حمل نقل هوایی شمال ایران و جذب گردشگر از کشور های همسایه و زمینه سازی برای توسعه حمل بار هوایی و ورود به بازارهای داخلی و جهانی را بر عهده خواهد داشت.

علایی گفت: شهرستان پارس آباد یک منطقه بکر با ظرفیت های بی نظیر گردشگری و توریستی و سرمایه گذاری است که می تواند موجب تحرک چرخ‌های اقتصادی و اشتغالزایی استان و حتی شمالغرب کشور شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد ایجاد خط پروازی تبریز – پارس آباد را یک ضرورت اساسی در تسریع روند سرمایه گذاری و گردشگری دانست و گفت: به دلیل نبود یک مسیر مناسب ترابری در حمل و نقل و ترانزیت کالا و محصولات تولیدی منطقه به نقاط مختلف کشور و بلاتکلیفی راه آهن اردبیل – پارس اباد، برقرار خط پروازی تبریز – پارس آباد، می تواند کمک شایانی به تسهیل و تسریع حمل و نقل و ترانزیت منطقه نماید.

وی از انجام مذاکرات جدی با تعدادی از سرمایه گذاران در راستای حمایت و چارتر پرواز تبریز – پارس اباد خبر داد و گفت: توافقات لازم برای تامین منابع این پرواز انجام شده است و به زودی مذاکرات اساسی با شرکت هواپیمایی نیز شروع خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی