کتاب‌های رئیس‌جمهور ترکمنستان در کتابخانه ملی رونمایی شدند


کتاب‌های رئیس‌جمهور ترکمنستان در کتابخانه ملی رونمایی شدند

دو جلد کتاب نگارش‌شده توسط رئیس‌جمهور ترکمنستان در دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با وزیر فرهنگ کشور ترکمنستان رونمایی شد.

کتاب‌های رئیس‌جمهور ترکمنستان در کتابخانه ملی رونمایی شدندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ظهر امروز (دوشنبه ۲۷ خردادماه) با آتاگلدی شاه مراداف، وزیر فرهنگ کشور ترکمستان در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی دیدار کرد.

در این دیدار ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر درخصوص مباحث مختلف فرهنگی و تعامل در این زمینه، از کتاب‌های نگارش‌یافته توسط ریاست‌جمهوری کشور ترکمستان رونمایی شد.

این دو جلد کتاب به قلم رئیس‌جمهور ترکمنستان در خصوص «جاده ابریشم» است که با حضور مدیران و مسئولانی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و کشور ترکمستان رونمایی شد و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این دیدار نمایشگاه اسناد دولتی دوجانبه ایران با ترکمنستان در محل ورودی تخصصی (تالار قرآن) و در محورهای مختلف از جمله تفاهم‌نامه، تصویب‌نامه و ... با حضور مقامات مربوطه افتتاح شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی