امین تارخ از «مارلون براندو» جدا شد


امین تارخ از «مارلون براندو» جدا شد

با وجود آنکه مدتی پیش اعلام شد امین تارخ با نمایش «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رنجبر به صحنه تئاتر بازمی‌گردد، با اعلام فهرست بازیگران این نمایش نامی از او دیده نمی‌شود و گویا همکاری تارخ با این گروه به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، مدتی پیش بود که خبر حضور دوباره امین تارخ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روی صحنه تئاتر در رسانه ها منتشر شد و به نظر می رسید که تارخ قرار است در نمایش «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رنجبر بازیگر تئاتر و تلویزیون که مدتی است به کارگردانی تئاتر روی آورده است، به ایفای نقش بپردازد.

رنجبر حتی با انتشار تصاویری از تارخ در اینستاگرام خبر از بازگشت این هنرمند به صحنه تئاتر داده بود، اما به یکباره انتشار خبری توسط روابط عمومی این نمایش همه را در شوک فرو برد، در فهرست اسامی بازیگران نمایش هیچ نامی از تارخ به چشم نمی‌خورد و گویا بازیگر جدیدی جایگزین او شده است، امین میری.

میری کارگردان و بازیگر تئاتر است که در عرصه سینما هم به ایفای نقش پرداخته است و در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار که این روزها روی پرده سینماهای کشور رفته، بازی کرده است.

رنجبر هم تصاویری را که درباره حضور تارخ به «مارلون براندو» مربوط بود را از اینستاگرام خود پاک کرد تا به حضور او در این نمایش پایان دهد. البته هنوز هیچ واکنش و نظری توسط عوامل گروه و تارخ درباره این جدایی رخ نداده است.

بهنام شرفی، سارا رسول‌زاده، یلدا عباسی و علی‌پویا قاسمی دیگر بازیگران نمایش «مارلون براندو» هستند که مهران رنج‌بر پس از تجربه کارگردانی «استیو جابز» به صحنه می‌برد.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1270837

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج