'سامانه جامع گمرکی' تنها سایت معتبر برای مرخصی خودروهای اروندی


'سامانه جامع گمرکی' تنها سایت معتبر برای مرخصی خودروهای اروندی
ناظر گمرکات خوزستان گفت: اگر سایتی به جز سایت سامانه جامع امور گمرکی وجود داشته باشد که در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند فعالیت کند، معتبر نیست.

غلامرضا بلوطی میرزا در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، اظهار کرد: اگر سایتی به جز سایت سامانه جامع امور گمرکی وجود داشته باشد که در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند فعالیت کند، این سایت معتبر نیست و فقط سایت سامانه جامع امور گمرکی از نظر ما برای این کار معتبر است.

وی افزود: برای ورود به سایت جامع امور گمرکی نیز ابتدا باید به گمرک مراجعه و رمز عبور دریافت شود تا پس از آن بتوان وارد سایت جامع امور گمرکی شد و از خدمات ارائه شده این سایت در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند استفاده کرد.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: شخص پس از دریافت رمز عبور می‌تواند در سایت سامانه جامع امور گمرکی درخواست خود را برای مرخصی ارائه و سپس برای ارزیابی خودرو به گمرک مراجعه کند. این خودرو پس از تأیید و صدور پروانه موقت، توسط پلیس راهور پلاک می‌شود تا بتواند در سایر مناطق خارج از استان در مدت زمان مرخصی تردد کند.

بلوطی میرزا عنوان کرد: اگر سامانه‌ای به جز سامانه گمرک راه‌اندازی شده و شخصی ادعا دارد که این سامانه خدمات مرخصی خودرو را ارائه می‌کند، کذب محض است زیرا هیچ سامانه‌ای به جز سامانه گمرک معتبر نیست و ما نیز دیگر سامانه‌ها را قبول نداریم.

وی سامانه‌های ایجاد شده در استان برای انجام فرآیند مرخصی خودروهای اروندی را غیر معتبر خواند و ادامه داد: هیچ شخصی حق آن را ندارد تا سامانه‌ای در خصوص ثبت‌نام یا پیش ثبت نام مرخصی این نوع خودروها ایجاد و از مردم بابت آن پولی دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا