دستیاران استراماچونی مشخص شدند/ 3 ایرانی و 2 ایتالیایی روی نیمکت


دستیاران استراماچونی مشخص شدند/ 3 ایرانی و 2 ایتالیایی روی نیمکت
بعد از قطعی شدن حضور استراماچونی در استقلال، حالا دستیاران وی هم مشخص شدند تا با حضور این مربی ایتالیایی در تهران کار آبی‌ها آغاز شود.

به گزارش مهر، آندره استراماچونی سرمربی جدید آبی پوشان به زودی وارد تهران می‌شود تا کارش را به صورت رسمی به عنوان سرمربی استقلال آغاز کند.

بعد از انتخاب این مربی ایتالیایی، گمانه زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب دستیاران وی صورت گرفت و یکسری اسامی مطرح شد.

آندره استراماچونی یک بدنساز ایتالیایی به اسم «مارکو کاسر» و یک دستیار آرژانتینی الاصل به اسم «سباستین ادورادو لتو» را در تیم فنی خود دارد. همان دستیارانی که چندی پیش سفری به تهران داشتند تا از امکانات استقلال بازدید کرده و گزارش این بازدید را به استراماچونی بدهند.

در کنار این دو خارجی، حضور ۳ دستیار ایرانی هم در کادر فنی استقلال قطعی است.

بهزاد غلامپور دروازه‌بان پیشین این باشگاه که سالهاست بعنوان مربی دروازه‌بانی در لیگ برتر مشغول است و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است، نخستین فردی است که به کادر فنی آبی پوشان اضافه شد تا وظیفه تمرین دادن دروازه‌بان های این تیم را بر عهده بگیرد.

پیروز قربانی کاپیتان سابق آبی پوشان که از سه سال گذشته رسماً به جرگه مربیان پیوست و از مربیان جوان و با دانش است، یکی دیگر از اعضای کادر فنی استقلال خواهد بود. قربانی در عین جوانی از تحصیلات عالیه و مدارک بالا در مربیگری برخوردار است.

این فاکتورها بعلاوه تسلط کامل به زبان انگلیسی عواملی بودند که قربانی را به نیمکت آبی پوشان و دستیاری استراماچونی نزدیک کرد.

سومین دستیار ایرانی استراماچونی که با درخواست و اصرار مستقیم وی برای این منظور انتخاب شد، رحمان رضایی ملی پوش سابق کشورمان است.

رضایی که ۷ فصل در سری A ایتالیا بازی کرد و شناخت خوبی از استراماچونی دارد، دارای بالاترین مدارک مربیگری است و تسلط او به زبان‌های انگلیسی و به خصوص ایتالیایی باعث شد تا اولین انتخاب استراماچونی در بین دستیاران ایرانی اش باشد و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمال اینکه این ۳ نفر به زودی بعنوان دستیاران استراماچونی انتخاب و معرفی شوند زیاد است.

استراماچونی و دستیارانش تا آخر هفته وارد تهران می شوند تا تمرینات آبی پوشان از ابتدای تیر ماه زیر نظر آنها آغاز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی