بازدید اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه از شرکت آبفای ساوه


بازدید اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه از شرکت آبفای ساوه
پول‌نیوز - نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ساوه همراه با اعضای ستاد امر به معروف این شهرستان با حضور در شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه ضمن بررسی وضعیت و عملکرد این شرکت در حوزه امر به معروف ونهی از منکر از اقدامات انجام شده در این حوزه و عملکرد مطلوب آبفا ساوه تقدیر نمودند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در جریان این بازدید به همراه اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان ساوه و حضور حداکثری پرسنل ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساوه ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آبفای ساوه در راستای پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یکی از برترین کارها است که پیامبر اکرم (ص) بسیار به این موضوع تاکید داشته است.

در ادامه مهندس ابوالفضل شهباز ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای ستادامربه معروف ونهی ازمنکر در شرکت آب وفاضلاب ساوه گزارشی از عملکردشرکت دراین حوزه وبخش های دیگر ارائه نمود.

گفتنی است با توجه به برگزاری مسابقه قرآن به مناسبت اعیاد شعبانیه درشرکت آب و فاضلاب ساوه ، جوایز برندگان این مسابقه در مراسمی که با حضور اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد به نفرات برتر اهداء شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا