ایران با لشکر 8000 نفری، روسیه را هم در هم شکست


ایران با لشکر 8000 نفری، روسیه را هم در هم شکست

تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک دیدار کم‌نقص با حمایت هواداران سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه با نتیجه 3 بر صفر روسیه را شکست داد تا به صدرنشینی خود در لیگ ملت‌های والیبال ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دیدار تیم‌های ایران و روسیه از روز پایانی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در سالن غدیر ارومیه با برد یوزها به پایان رسید.

در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه و در حضور بیش از ۸۰۰۰ تماشاگر برگزار شد تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک دیدار بی‌نقص و تماشایی با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی روسیه را شکست دهد و با کسب برتری در هر ۳ دیدار خود در این هفته به تنهایی در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار بگیرد.

ایران در این بازی هر ۳ ست را بترتیب با امتیازات ۲۵-۲۰، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۱ بسود خود به پایان برد.

ایران با لشکر 8000 نفری، روسیه را هم در هم شکستسالن پر از تماشاگر غدیر - عکس: زهرا طالعی

ست‌ها:

ست اول با هیاهوی هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای با شروع کم‌نقص تیم ایران آغاز شد بطوریکه عملکرد بازیکنان تیم ایران، تیم ملی در وقت استراحت نخست ۸ بر ۶ و در وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۲ از حریف قدرتمندش پیش افتاد.

ادامه بازی کم نقص تیم و پاس‌های بی نقص سعید معروف در نهایت ست نخست را تیم ایران ۲۵ بر ۲۰ به سو خود به پایان رساند.

در ست دوم، روس‌ها از ابتدا نبض بازی در دست گرفتند و دو وقت استراحت فنی نخست را با امتیازات ۸-۵ و ۱۶-۱۰ پیش افتادند ولی یک تغییر از سوی کولاکوویچ و به زمین آمدن مرتضی شریفی و یک جنجال در داخل زمین روند بازی در این ست تغییر داد و تیم ایران ۲۶ بر ۲۴ روس‌ها را مغلوب کرد تا نتیجه بازی ۲ بر صفر شود.

ترکیب اولیه ایران: میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی شفیعی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور
ترکیب اولیه روسیه: ایلیا ولاسوف، ایوان یاکوولف، فدور وورونکوف، یاروسلاو پودلسنیخ، ویکتور پوله‌تائف، ایگور کوبزار و والنتین گولوبف

حواشی:

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان و محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین استانی و شهری، افشین داوری رییس فدراسیون والیبال و پیشکسوتان والیبال کشور از جمله میهمان ویژه جایگاه VIP این دیدار بودند. حضور پرشور بانوان عاشق والیبال باعث شد شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی دستور حضور بانوان بدون جایگاه را در بخش VIP (ویژه) صادر کند و این جایگاه به مردم نیز اختصاص یابد. یک جیمی‌جامپ در حالی که در ابتدای بازی در کنار سعید معروف مشغول خواندن سرود ملی بود توسط مسئولان به بیرون هدایت شد. تعداد تماشاگر در سالن به حدی بود که حتی جا برای ایستادن و سوزن انداختن در راهروهای سالن غدیر وجود نداشت. با تعویض کولاکوویچ در ست دوم و به زمین آمدن مرتضی شریفی باعث شد تعداد بازیکنان تیم ملی در داخل زمین به ۴ بازیکن برسد. در ست دوم و در امتیازات پایانی، یک ویدئوچک و تصمیم داور بحرینی در تغییر امتیاز به نفع روسیه، سعید معروف و محمد موسوی را به شدت به تصمیم داوری معترض کرد بطوریکه در نهایت داور با مشورت با کمک خود امتیاز را به ایران داد.

46

کد خبر 1270628

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک