همایش فرهنگ رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


همایش فرهنگ رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش فرهنگ رضوی در استان خبر داد و گفت: این همایش 18 تیر سال جاری با برنامه های فرهنگی و هنری در شهرکرد برگزار می شود.

جواد کارگران در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت که با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: ویژه برنامه های متنوع و شاد برای دهه کرامت برنامه ریزی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در دهه کرامت باید با برگزاری ویژه برنامه ها معارف اهل بیت (علیهم السلام) را نشر و ترویج بدهیم.

وی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری نیز هرساله در برگزاری برنامه های دهه کرامت پیش قدم هستند افزود: همه برنامه های دهه کرامت با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

کارگران ابراز کرد: امسال نیز با برنامه ریزی های انجام شده با دستگاه های فرهنگی به ویژه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه های شاد و متنوعی در سطح استان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به برگزاری همایش فرهنگ رضوی در استان اشاره کرد و گفت: این همایش ۱۸ تیر سال جاری با برنامه های فرهنگی و هنری در شهرکرد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تلاش می شود تا این همایش با حضور همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی برگزار شود.

کارگران ادامه داد: از آنجا که این همایش مقارن با طرح تقویت مبانی دینی است از محضر یکی از سخنرانان مطرح این طرح در برگزاری همایش بهره گیری می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر برگزاری مفرح و با نشاط جشن های مذهبی در استان تأکید کرد و گفت: با ایجاد فضای با نشاط در برنامه ها می توان تأثیرگذاری برنامه های فرهنگی را دو چندان کرد.

وی خاطر نشان کرد: همراهی و تعامل در برگزاری برنامه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و انتظار می رود با همکاری حدأکثری بستر مناسبی برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها فراهم کرد.

46

کد خبر 1270800

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا