پیش‌نیازهای ساخت پیکاپ الکتریکی از زبان جنرال موتورز


پیش‌نیازهای ساخت پیکاپ الکتریکی از زبان جنرال موتورز

روس که درباره‌ی سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری جنرال موتورز در تأسیسات تولید فلینت صحبت می‌کرد اظهار داشت این شرکت نیازمند رفع چند چالش پیش از تولید پیکاپی الکتریکی می‌باشد. به همین خاطر او نتوانسته زمان دقیق تولید و عرضه‌ی این خودرو را اعلام کند.روس گفته به خاطر اینکه بسیاری از مالکان پیکاپ ها از این خودروها برای کار استفاده می‌کنند بنابراین...

جزئیات خبر

پیش‌نیازهای ساخت پیکاپ الکتریکی از زبان جنرال موتورز

1398/3/27
پیش‌نیازهای ساخت پیکاپ الکتریکی از زبان جنرال موتورز

پیکاپ الکتریکی و آتی جنرال موتورز در هفته‌های اخیر خبرساز شده و مارک روس رئیس این شرکت هم‌اکنون جزئیات بیشتری از آن را در مصاحبه با بلومبرگ منتشر کرده است.

روس که درباره‌ی سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری جنرال موتورز در تأسیسات تولید فلینت صحبت می‌کرد اظهار داشت این شرکت نیازمند رفع چند چالش پیش از تولید پیکاپی الکتریکی می‌باشد. به همین خاطر او نتوانسته زمان دقیق تولید و عرضه‌ی این خودرو را اعلام کند.روس گفته به خاطر اینکه بسیاری از مالکان پیکاپ ها از این خودروها برای کار استفاده می‌کنند بنابراین جنرال موتورز باید از زمان کم شارژ باتری‌ها اطمینان حاصل کند تا خریداران به پیکاپ های الکتریکی توجه نشان دهند. علاوه بر شارژ سریع و آسان، روس گفته زیرساخت‌های بیشتری هم باید برای این دست خودروها فراهم شود.چالش‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شوند. بنا به گفته‌ی مدیر جنرال موتورز، این خودروساز تنها در صورتی خواهد توانست یک پیکاپ الکتریکی را به فروش برساند که قیمت چنین خودروهایی به محدوده‌ی مدل‌های درون‌سوز سنتی برسد. این خودروهای الکتریکی همچنین باید قابلیت اطمینان بالایی داشته باشند و در عین حال توانایی‌های باربری و یدک کشی بسیار خوبی هم داشته باشند. در کل چرا باید فردی یک پیکاپ الکتریکی را در صورت داشتن قیمت بالاتر، اطمینان کمتر و توانایی‌های پایین‌تر بخرد؟
با این تفاسیر به نظر می‌رسد پیکاپ الکتریکی جنرال موتورز در همان کلاس سطح بالای ریویان R1Tنخواهد بود؛ و این احتمالاً با استقبال خریداران زیادی مواجه خواهد شد چراکه آن‌ها خواهند توانست این خودرو را با قیمت مناسبی بخرند.
پیش‌نیازهای ساخت پیکاپ الکتریکی از زبان جنرال موتورز
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : پدال

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران