اجرای طرح «تا همیشه» در مسجد شهیدبهشتی/معرفت و جذابیت؛ چاشنی فعالیت‌های مسجدی


اجرای طرح «تا همیشه» در مسجد شهیدبهشتی/معرفت و جذابیت؛ چاشنی فعالیت‌های مسجدی

حجت‌‌الاسلام مقدسی حاجی‌آبادی گفت: انجام فعالیت‌های متنوع به صورت جذاب و مخاطب‌پسند در کنار اجرای طرح‌های معرفتی در حوزه قرآن و اخلاق برای همه گروه‌های سنی، رویکرد مسجد شهید بهشتی به ویژه در فراغبت تابستان است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «محمدحسن مقدسی حاجی آبادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به آیه «فَإِذا فَرَغتَ فَانصَب: پس هنگامی که از کار مهمی فارغ می‌شوی به مهم دیگری پرداز» (سوره شرح، آیه 7)، اظهار کرد: مساجد بر اساس این اصل قرآنی باید برای همه لحظات عمر گروه های مخاطب و هدف خود برنامه داشته باشد.

امام جماعت مسجد شهید بهشتی تصریح کرد: شورای فرهنگی این مسجد بر همین اساس، برنامه های متنوعی به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و حتی کهنسالان در طول سال دارد و این موضوع را به فصل تابستان محدود نمی کند.

وی افزود: واحد صالحین پایگاه مقاومت بسیج مسجد شهید بهشتی در همین راستا امسال نیز برنامه های جذابی برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و خانواده های آنان تدارک دیده است.

مقدسی حاجی آبادی اضافه کرد: این مجموعه طرح تابستانه «تا همیشه» را در حوزه های معرفتی، زیارتی، اردویی، ورزشی، علمی، مهارتی و تفریحی در تابستان امسال برگزار می کند و علاقمندان برای ثبت نام در کلاس های مختلف می توانند همه روزه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به دفتر پایگاه بسیج مسجد شهید بهشتی مراجعه کنند.

وی یادآور شد: اجرای برنامه های متنوع به صورت جذاب و مخاطب پسند و همراه با آموزندگی و نقش تربیتی رویکرد ما است با وجود این، برنامه های معرفتی در حوزه آموزش قرآن و احکام و برگزاری کلاس های اخلاق و پرورشی جزو الویت های ما است.

یادآور می شود، مسجد شهید بهشتی در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، بلوار نبرد، میدان نبرد، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا