380 کانون مسجدی، مجری برنامه‌های اوقات فراغت در جنوب کرمان/تدارک مفصل کرمانی‌ها برای دهه کرامت


380 کانون مسجدی، مجری برنامه‌های اوقات فراغت در جنوب کرمان/تدارک مفصل کرمانی‌ها برای دهه کرامت

خویی‌زاده با بیان اینکه برنامه‌2های اوقات فراغت تابستان در 380 کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می‌شود، گفت: همزمان با دهه کرامت این کانون‌‌ها با همکاری ستاد سیره رضوی مجری جشن‌ها و برنامه‌ها می‌شوند.

«مجید خوبی زاده» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۳۸۰ کانون فرهنگی هنری جنوب کرمان، اظهار کرد: در افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت بنا داریم، ضمن تشریح برنامه های آموزشی، در رابطه با «بیانیه گام دوم انقلاب» هم طرح ها و ایده هایی مطرح شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان جنوب کرمان تصریح کرد: بحث قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی مدیران و اعضای کانون های مساجد استان، برگزاری دوره های آموزشی درسی و کمک درسی، دوره های کارآفرینی و پرورش قارچ از جمله این برنامه ها است، ضمن اینکه با امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای استان تلاش داریم، دوره های آموزش تعمیرات تلفن همراه و دوره های فنی را برای اعضای کانون های مساجد برگزار کنیم.

خوبی زاده با اشاره به تشکیل ۴۰ قرار گاه فرهنگی در کرمان جنوب، گفت: این قرارگاه ها در ارتباط و تعامل با کانون ها برنامه های را در کانون های مساجد برگزار می کنند. ضمن اینکه در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بنا داریم در طول ایام تابستان مسابقات فرهنگی و کتابخوانی برگزار کنیم. در حوزه هنری هم در قالب جشنواره «نغمه های مسجد» با راه اندازی گروه سرود بنا داریم برای مربیان گروه های سرود دوره های آموزشی برگزار کنیم.

مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد استان جنوب کرمان با بیان اینکه در ایام اوقات فراغت تابستان ۴۰ کانون استان به صورت شاخص برنامه های فرهنگی و مذهبی را اجرا می کنند، افزود: در بحث آسیب های اجتماعی نیز کارگاه آموزشی تربیت فرزند، مهارت گفت و گو با همسر و اعتیاد به صورت ویژه دوره هایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی در رابطه با برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت، گفت: بنا داریم از کانون های فرهنگی هنری مساجدی که در زمینه جشن های دهه کرامت برنامه های متنوعی را اجرا می کنند، حمایت های ویژه ای صورت گیرد، علاوه بر آن با همکاری ستاد سیره رضوی تلاش می کنیم درایام دهه کرامت برنامه های مشترکی اجرا کنیم.

خوبی زاده با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در نزدیک به ۵۰ کانون فرهنگی هنری مسجد اجرا می شود، یادآور شد: برگزاری جشنواره رضوی، شناسایی و تقدیر از کانون های مساجد فعال در دهه کرامت، انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی با محوریت کانون ثامن الحجج(ع) در جنوب کرمان از جمله برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!