برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدوی ویژه تابستان/راه‌اندازی واحد شعر در بنیاد مهدی موعود(عج) بوشهر


برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدوی ویژه تابستان/راه‌اندازی واحد شعر در بنیاد مهدی موعود(عج) بوشهر

دهباشی با اعلام برگزاری دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و بازآموزی مهدویت به همت بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، گفت: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی طی سه مرحله با محوریت سه کتاب، از برنامه‌های پیش بینی شده برای تابستان 98 است.

«احمد دهباشی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت های تابستانی بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، اظهار کرد: بیشترین برنامه هایی که در نظر گرفته ایم در قالب فعالیت های آموزشی است، بنیاد از فرصت تابستان در این زمینه استفاده کرده و سه دوره مباحث مقدماتی، دوره مباحث تکمیلی مهدویت و همچنین دوره بازآموزی ویژه مربیان مهدوی را برگزار می کند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر افزود: برگزاری یک دوره آیین همسرداری، دوره تربیت فرزند و دوره تربیت نسل منتظر نیز از جمله دیگر فعالیت هایی است که در دستور کار داریم.

وی با اعلام برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدوی ویژه تابستان ادامه داد: این مسابقه در سه مرحله و با استناد به سه کتاب برگزار می شود، بدین ترتیب که علاقمندان به شرکت، اثری را که دوست دارند از میان این سه کتاب انتخاب می کنند. مرحله اول به صورت تلفنی است و افراد با شرکت در این مرحله امتیاز ذخیره می کنند، در مرحله دوم با انتخاب دو کتاب وارد مرحله کتبی مسابقه می شوند و اگر ضریب مورد نظر را کسب کنند وارد مرحله سوم می شوند که این مرحله شامل مسابقه از هر سه کتاب است.

دهباشی تصریح کرد: مرحله سوم به صورت استودیویی است و افراد در گروه های سه نفره حضور یافته و با یکدیگر رقابت می کنند و نهایتاً از میان هر سه نفر، یک نفر به مرحله نهایی صعود می کند. البته همه افرادی که به مرحله سوم صعود می کنند از جوایزی برخوردار می شوند اما برگزیدگان بخش نهایی جوایز ارزنده تری را دریافت خواهند کرد. این مسابقه از مرحله اول تا مرحله پایانی دو ماه زمان را در خود جای می دهد و شرکت کنندگان دو ماه درگیر مسابقه کتابخوانی هستند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) ابراز کرد: از جمله برنامه هایی که به صورت مداوم به مدت دو سال و نیم است که از سوی بنیاد برگزار می شود، ختم قرآن کریم به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عج) به صورت هفتگی است و افراد در طول یک هفته با توجه به ثبت نام هایی که از قبل داشتند در این ختم کامل قرآن شرکت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت بخش شعر در بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، خاطرنشان کرد: این واحد در حال شکل گرفتن و جمع آوری اشعار مهدوی است. از جمله برنامه های این واحد می توان به برگزاری مشاعره های مهدوی اشاره داشت.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا