عوارض تزریق بوتاکس توسط افراد غیر علمی


رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: اگر اعمال جراحی پلاستیک به درستی انجام نشود، عوارض روحی و جسمی بیشماری به…

عوارض تزریق بوتاکس توسط افراد غیر علمی

گرایش جامعه ایران به زیبایی:

عوارض تزریق بوتاکس توسط افراد غیر علمی
سیناپرس: رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: اگر اعمال جراحی پلاستیک به درستی انجام نشود، عوارض روحی و جسمی بیشماری به همراه خواهد آورد.

علی بیژنی با اشاره به طیف گسترده جراحی پلاستیک اظهارداشت: افرادی که قصد انجام عمل زیبایی دارند باید پیش از انجام هر اقدامی در مورد جراح شان شناخت کافی بدست بیاورند و تنها به گفته های یک جراح اکتفا نکنند زیرا اگر اعمال جراحی پلاستیک به درستی انجام نشود، عوارض روحی و جسمی بیشماری به همراه خواهد آورد.

وی افزود: در حال حاضر افراد غیر حرفه زیادی با انجام تبلیغات غیر علمی در انجام اعمال زیبایی مانند تزریق بوتاکس و ژل دخالت می کنند که این امر می تواند سلامت مردم جامعه را به خطر بیاندازد. مردم نباید به این پیامک های تبلیغاتی اطمینان داشته باشند.

وی جراحی بینی را جزو پرطرفدارترین اعمال زیبایی برشمرد و گفت: عمل زیبایی کشیدن صورت، پلک و شکم از دیگر اعمال زیبایی هستند که هم اکنون در کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی از افراد جامعه گرایش زیادی به زیبایی دارند. 70 درصد این افراد نیاز به جراحی ندارند و اگر پزشک برخورد صادقانه داشته باشد، بیمار را نسبت به دفورمه شدن چهره او مطلع می کند اما برخی این مساله را نمی پذیرند و برای انجام جراحی زیبایی پافشاری زیادی کرده و به نزد پزشک دیگری مراجعه می کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران در خصوص گردشگری حوزه سلامت گفت: در حال حاضر از سوی شرکت های کارگزار، افراد زیادی از خارج کشور برای انجام جراحی پلاستیک و دیگر حوزه های سلامت به ایران مراجعه می کنند. یکی از مهمترین دلایل جذب این گردشگران به ایران، هزینه های کم درمانی است.

به گفته وی، هزینه های درمانی و جراحی پلاستیک در ایران اصلا قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست. از سوی دیگر گردشگران حوزه سلامت، به نتیجه کار متخصصان جراح پلاستیک ایران کاملا اعتقاد دارند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس