سامسونگ گلکسی A30 با رنگ سفید وارد بازار هند شد


رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A30 در گذشته معرفی شده بود؛ با این حال سامسونگ نسخه سفید رنگ آن را به تازگی وارد بازار کرده است. در اوایل سال جاری میلادی، گوشی سامسونگ گلکسی A30 در معرض دید عموم قرار گرفت (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد). این گوشی هوشمند […] نوشته سامسونگ گلکسی A30 با رنگ سفید وارد بازار هند شد اولین بار در...

رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A30 در گذشته معرفی شده بود؛ با این حال سامسونگ نسخه سفید رنگ آن را به تازگی وارد بازار کرده است.

در اوایل سال جاری میلادی، گوشی سامسونگ گلکسی A30 در معرض دید عموم قرار گرفت (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد).

این گوشی هوشمند تا به امروز با رنگ های مشکی، آبی و قرمز به فروش می رسید و حال سامسونگ تصمیم گرفته آن را با رنگ سفید نیز وارد بازار کند. سامسونگ به تازگی فروش این دستگاه را در کشور هند شروع کرده است.

این گوشی هوشمند با قیمت 221 دلار در این کشور برای فروش عرضه می شود که تفاوتی با قیمت دیگر رنگ های این محصول ندارد. گلکسی A30 در ماه فوریه سال جاری میلادی وارد بازار هند شد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Infinity-U و با فناوری AMOLED مجهز شده است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس است.

سامسونگ گلکسی A30 با رنگ سفید وارد بازار هند شد

قدرت سامسونگ گلکسی A30 را چیپست اگزینوس 7904 تامین می کند. کاربران می توانند این اسمارت فون را در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

روی پنل پشتی گلکسی A30 دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد. سامسونگ برای گوشی میان رده خود، سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته است.

این دستگاه از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند. این اسمارت فون دارای سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. گلکسی A30 سامسونگ به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI مجهز شده است.

انرژی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به بلوتوث 5.0 و پورت USB TYpe-C اشاره کرد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج