دنی آلوز: غیبت نیمار، برزیل را تضعیف نمی‌کند؛ یکی از اهدافم بازی کردن در جام جهانی 2022 است


دنی آلوز: غیبت نیمار، برزیل را تضعیف نمی‌کند؛ یکی از اهدافم بازی کردن در جام جهانی 2022 است

طرفداری (https://www.tarafdari.com/)- به باور...

طرفداری- به باور دنی آلوز، غیب نیمار منجر به تضعیف برزیل نخواهد شد.

به گزارش سایت گل، مصدومیت نیمار پیش از آغاز مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹، خبر ناگواری برای میزبان مسابقات بود ولی پیروزی ۳-۰ برزیل مقابل بولیوی نشان دادن ظرفیت‌های سلسائو در غیاب ستاره پاری سن ژرمن هنوز بالا است. آلوز در این رابطه گفته است:

به نظرم هر بار که به تیم ملی می‌آییم و این لباس را می‌پوشیم، باید خودمان را اثبات کنیم. چه نیمار باشد یا نه، باید خودمان را اثبات کنیم چون ما نماینده تیمی تاریخی هستیم که در بین جهانیان از احترام بالایی برخوردار است. اما با حضور عنصری مثل نیمار، قوی‌تر از قبل می‌شویم. اما در غیاب او ضعیف‌تر نمی‌شویم، بلکه سطح خودمان را ارتقا می‌دهیم و این طور نیست که در غیاب نیمار تضعیف شویم. مسئولیت‌ ما پا برجا است؛ ما نماینده یک تاریخ هستیم و باید با غرور بالا از آن دفاع کنیم.

تنها کافو (۱۴۲) و روبرتو کارلوس (۱۲۵) بیش از آلوز (۱۱۰) لباس برزیل را بر تن کرده‌اند و این مدافع کناری فعلا قصد کنار کشیدن ندارد.

(بازی کردن در جام جهانی ۲۰۲۲) یکی از اهداف من است اما به خودم اجازه نمی‌دهم خیلی به آینده دور نگاه کنم چون در این صورت از حال غافل خواهم شد. نمی‌‌توانم حال را فراموش کنم چون نمی‌توانم اجازه بدهم آینده یا گذشته حواسم را پرت کند. چیزی که مهم است، برهه کنونی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط