زمان معارفه رسمی برانکو در الاهلی مشخص شد


زمان معارفه رسمی برانکو در الاهلی مشخص شد

پرسپولیس نیوز : یک سایت عربی از زمان اعلام رسمی امضای قرارداد سرمربی پرسپولیس با الاهلی رونمایی کرد. سایت «اسپورت 360» از منابع نزدیک به برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس اعلام کرد که امشب(دوشنبه) به صورت رسمی امضای قرارداد این سرمربی با الاهلی علنی می شود. شب گذشته تمام رسانه های معتبر و خبرنگاران نزدیک الاهلی اعلام کردند که برانکو قراردادی 2...

زمان معارفه رسمی برانکو در الاهلی مشخص شد
زمان معارفه رسمی برانکو در الاهلی مشخص شد

پرسپولیس نیوز : یک سایت عربی از زمان اعلام رسمی امضای قرارداد سرمربی پرسپولیس با الاهلی رونمایی کرد.

سایت «اسپورت ۳۶۰» از منابع نزدیک به برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس اعلام کرد که امشب(دوشنبه) به صورت رسمی امضای قرارداد این سرمربی با الاهلی علنی می شود.

شب گذشته تمام رسانه های معتبر و خبرنگاران نزدیک الاهلی اعلام کردند که برانکو قراردادی ۲ ساله با الاهلی امضا کرده است. حتی تصاویر حضور برانکو در کمپ الاهلی در اتریش نیز منتشر شد.

روزنامه الریاضیه عربستان در نسخه امروز خود (دوشنبه) نوشت: برانکو ایوانکوویچ پس از امضای قرارداد ۲ ساله با الاهلی جده در اردوی آماده‌سازی خارجی این تیم در اتریش حضور یافت. این سرمربی کروات روز ۲۸ ماه ژوئن (۷ تیر) وارد جده خواهد شد تا نخستین تمرین الاهلی زیر نظر او برگزار شود.

در ادامه این خبر روزنامه عربستانی آمده است: برانکو ایوانکوویچ با وجود اعلام قبلی باشگاه پرسپولیس مبنی بر ماندنش برای فصل آینده قرارداد ۲ ساله‌ای با الاهلی جده امضا کرد. این قرارداد در روز ۵ ماه ژوئن (۱۵ خرداد) امضا شده بود اما برانکو ایوانکوویچ از سران تیم الاهلی درخواست کرد تا زمان پایان همکاری رسمی‌اش با پرسپولیس و دریافت مطالبات مالی‌اش از رسانه‌کردن آن خودداری کنند.

روزنامه الریاضیه عربستان سپس با آغاز فعالیت برانکو ایوانکوویچ در الاهلی نوشت: برانکو پس از امضای قراردادش به بررسی تجهیزات محل اردوی تیم الاهلی در اتریش پرداخت و حتی دستور تغییر زمین تمرینی برای رفع برخی مشکلات را داده بود.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار



زمان معارفه رسمی برانکو در الاهلی مشخص شد
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در