“دوباره احمق های چلم” به رادیو صبا می آیند


یکی از داستان های طنز کتاب «دوباره احمق های چلم» نوشته ی «آیزاک بشویتس سینگر» به صورت نمایش در رادیو صبا اجرا و معرفی می شود. “احمق های چلم” به رادیو صبا می آیند به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیر گذر طنز» برنامه ای است که سعی دارد در … نوشته “دوباره احمق های چلم” به رادیو صبا می آیند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز....

یکی از داستان های طنز کتاب «دوباره احمق های چلم» نوشته ی «آیزاک بشویتس سینگر» به صورت نمایش در رادیو صبا اجرا و معرفی می شود.

“احمق های چلم” به رادیو صبا می آیند

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیر گذر طنز» برنامه ای است که سعی دارد در قالب روایی-نمایشی آثار طنزنویسان مختلف را بازخوانی و معرفی کند.

روز دوشنبه ۲۷ خرداد یکی از هشت داستان مجموعه طنز «دوباره احمق های چلم» با نام “احمق های چلم و ماهی کپور” برای معرفی به مخاطبان انتخاب شده است.

این کتاب طنز درون‌مایه‌ ای سیاسی و اجتماعی دارد و ماجرای آن درباره مردم دهکده‌ای کوچک به نام چلم است که همگی در حماقت مشهورند و اداره این دهکده با رئیس شورا و بزرگانی است که همگی احمقند که نام رئیس آنان گرونام گاوه و نام بزرگان به ترتیب لکیش احمق، زایتول سقیه، تریتول کودن، سندر الاغ، شمندریک بی مخ و فیول کله خر و تصمیم گیری‌های احمقانه آنان و اتفاقاتی که برای مردم شهر حادث می‌شود.

در این برنامه آسیه گرجی، امیر زنده دلان و امین ضیایی نقش آفرینی می کنند.

برنامه “زیر گذر طنز” را مهدی خانی پور با نویسندگی ریحانه یزدان دوست تهیه می کند و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس