اسراییل «تپه» به نام ترامپ زد!


اسراییل «تپه» به نام ترامپ زد!

شفقنا- اسراییل چند تپه را به نام رییس جمهور آمریکا نامگذاری کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی، درحالیکه اسراییل در سال 1967 بلندی‌های جولان را اشغال کرده و بیشتر قدرت‌های جهانی و سازمان ملل این تملک را غیرقانونی و تجاوزکارانه اعلام کرده‌اند، کابینه بنیامین نتانیاهو نامگذاری چند بلندی به نام ترامپ را تصویب کرد. این اقدام […]

اسراییل «تپه» به نام ترامپ زد!

شفقنا- اسراییل چند تپه را به نام رییس جمهور آمریکا نامگذاری کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی، درحالیکه اسراییل در سال ۱۹۶۷ بلندی‌های جولان را اشغال کرده و بیشتر قدرت‌های جهانی و سازمان ملل این تملک را غیرقانونی و تجاوزکارانه اعلام کرده‌اند، کابینه بنیامین نتانیاهو نامگذاری چند بلندی به نام ترامپ را تصویب کرد. این اقدام درحالی صورت گرفت که اصولاً اسراییل حقی در بلندی‌های جولان سوریه ندارد.

کابینه اسراییل تصویب کرد یک مرکز مسکونی و اقتصادی در بلندی‌های جولان(۱۲ کیلومتری خط مرزی با سوریه) به نام دونالد ترامنپ نامگذاری و ساخته شود. دیوید فریدمن سفیر تندروی آمریکا در اسراییل در مراسم نامگذاری این منطقه حضور داشت. نتانیاهو در پیامی به همین مناسبت ترامپ را دوست برزگ اسراییل خواند و ترامپ هم در توییتر از او تشکر کرد.

خبر اصلی را در راشاتودی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد