دو نسخه‌ی جدید هواوی پی 30 پرو با 6 و 12 گیگ رم وارد سایت تنا شدند


دو نسخه‌ی جدید هواوی پی 30 پرو با 6 و 12 گیگ رم وارد سایت تنا شدند

دو نسخه‌ی جدید گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) همراه با 6 و 12 گیگ رم موفق به کسب تاییدیه تنا شدند. بدین ترتیب این گوشی با سه ظرفیت رم مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. گزارش‌های پیشین نشان می‌دادند که دو شماره مدل VOG-AL00 و VOG-TL00 متعلق به گوشی‌های معرفی نشده‌ی هواوی پی... نوشته دو نسخه‌ی جدید هواوی پی 30 پرو با 6 و 12 گیگ رم وارد سایت...

دو نسخه‌ی جدید گوشی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) همراه با ۶ و ۱۲ گیگ رم موفق به کسب تاییدیه تنا شدند. بدین ترتیب این گوشی با سه ظرفیت رم مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد.

گزارش‌های پیشین نشان می‌دادند که دو شماره مدل VOG-AL00 و VOG-TL00 متعلق به گوشی‌های معرفی نشده‌ی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو هستند. حالا شماره مدل جدیدی از مدل پرو این خانواده در سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شده است. این سایت از دریافت تاییدیه توسط یک مدل جدید با نام VOG-AL00m خبر می‌دهد که می‌تواند به عرضه‌ی مدل P30 Pro در دو نسخه‌ی مختلف خبر دهد.

نسخه‌های مختلف هواوی پی ۳۰ پرو

این گوشی در کشور چین در سه نسخه‌ی مختلف با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی٬ ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی و همچنین ۸ گیگ رم +‌۵۱۲ گیگ حافظه‌ی داخلی و به ترتیب با قیمت‌های ۷۹۴ دلار٬ ۸۶۶ دلار و ۹۸۲ دلار عرضه خواهد شد. حالا این لیست منتشر شده‌ی جدید می‌تواند نشان دهد که مدل پرو گوشی پی ۳۰ در دو نسخه‌ی دیگر با ۶ و ۱۲ گیگابایت رم نیز به فروش خواهد رسید.

دو نسخه‌ی جدید هواوی پی 30 پرو با 6 و 12 گیگ رم وارد سایت تنا شدند

شاید پیکربندی این دو نسخه‌ی جدید شامل رم ۶ + حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ + حافظه ۵۱۲ گیگابایتی باشد. اما به جز هواوی پی ۳۰ پرو ٬ یک شماره مدل جدید از نسخه‌ی اصلی پی ۳۰ به نام ELE-AL00m نیز ثبت شده که می‌تواند به عرضه‌ی این گوشی با ۶ گیگ رم + حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲ گیگ رم + حافظه ۲۵۶ گیگابایتی اشاره داشته باشد.

مجددا به مدل پرو با شماره مدل VOG-AL00m بازمی‌گردیم که ظاهرا دیگر مشخصات آن مشابه با شماره مدل‌های ثبت شده در گذشته است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED با ناچ قطره‌ای شکل مجهز خواهد بود که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی را ارائه می‌کند. یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت زیر قاب این گوشی است٬ در حالی که تنا حداقل این ظرفیت را ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اعلام کرده است.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی کایرین ۹۸۰ است که با سیستم عامل اندروید ۹ پای همراه می‌شود. دوربین سه گانه‌ای متشکل از سنسورهای ۴۰ + ۲۰ + ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی قرار دارد. با توجه به فهرست منتشر شده در سایت تنا٬ ممکن است این دوربین‌ها با یک سنسور وقت پرواز (ToF) برای تشخیص عمق همراه شوند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در قاب جلویی گوشی قرار دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به ارائه‌ی اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی