نادری: در جریان مذاکرات پرسپولیس با باشگاه بلژیکی نیستم/پژمان به استقلالی‌ها: فعلاً قطر هستم، برگردم حرف می‌زنیم


نادری: در جریان مذاکرات پرسپولیس با باشگاه بلژیکی نیستم/پژمان به استقلالی‌ها: فعلاً قطر هستم، برگردم حرف می‌زنیم
نادری دو فصل دیگر با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد دارد و دائمی شدن قراردادش با پرسپولیس مشروط به توافق با این باشگاه بلژیکی است.

به گزارش خبرورزشی، وقتی در نیم‌فصل دوم به صورت قرضی به پرسپولیس آمد، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد به مهره فیکس این تیم تبدیل شود، اما محمد نادری آن‌قدر خوب کار کرد که هنوز چند هفته مانده بود تا بازی‌های پرسپولیس تمام شود، برانکو به باشگاه پرسپولیس گفت هر طور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

نادری دو فصل دیگر با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد دارد و دائمی شدن قراردادش با پرسپولیس مشروط به توافق با این باشگاه بلژیکی است. با این حال بعضی منابع خبری اعلام کردند دو باشگاه پرسپولیس و کورتریک بر سر دائمی کردن قرارداد نادری به توافق رسیدند و قرار شده باشگاه پرسپولیس در ازای پرداخت مبلغی رضایتنامه نادری را بگیرد.

اما برای اینکه ماجرا را از زبان خود نادری بشنویم، با او تماس گرفتیم. محمد که این روز‌ها همراه خانواده برای تعطیلات به شمال کشور سفر کرده، در گفت‌وگویی کوتاه با ما گفت: من در شمال کشور هستم و اصلاً در جریان توافق دو باشگاه پرسپولیس و کورتریک قرار ندارم و فکر نمی‌کنم خبر توافق درست باشد. با این حال موضوع تمدید قرارداد از طرف باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌هایم پیگیری خواهد شد. من روز‌های فوق‌العاده‌ای با پرسپولیس و زیر نظر برانکو داشتم و باز هم تکرار می‌کنم دوست دارم در پرسپولیس بمانم، ولی این موضوع دست من نیست.


پژمان به استقلالی‌ها: فعلاً قطر هستم، برگردم حرف می‌زنیم
مدافع باتجربه استقلال، از جمله بازیکنانی است که وضعیتش در این باشگاه مشخص نیست.

به گزارش خبرورزشی، پژمان منتظری در روزهای آخر فصل گذشته به سیم آخر زد و دیگر سکوت نکرد. او از جریانی قدرتمند در استقلال حرف زد و به قول معروف دست بعضی‌ها را برای هواداران رو کرد. این حرف‌های منتظری از همان روز‌ها شائبه‌هایی به وجود آورد که «کارش در استقلال تمام است.» وقتی پژمان در روز دوم اردوی تیم ملی پستی منتشر کرد و نوشت استقلال او را نمی‌خواهد و از هواداران خداحافظی می‌کند، باشگاه به تکاپو افتاد که حداقل برای احترام به این بازیکن پیشنهادی به او بدهد.

با توجه به فشاری که اخیراً از سوی هواداران بوده، استقلال بعد از پایان اردوی تیم ملی تلاش کرد باب مذاکره را با این بازیکن باز کند. منتظری، اما به آبی‌ها پیام داد در قطر به سر می‌برد و اگر به ایران بازگشت با آبی‌ها پای میز مذاکره می‌نشیند. در همین حال شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاهی قطری خواهان جذب منتظری است و این بازیکن به دوحه رفته تا این مذاکرات را انجام دهد. باشگاه الاهلی در گذشته پژمان منتظری را در اختیار داشت و این بازیکن تصمیم گرفت از جمع آن‌ها جدا شود و به باشگاه محبوبش یعنی استقلال بازگردد. از سویی این بازیکن با پیشنهاد باشگاه فولاد هم روبه‌رو شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022