خواننده زن: بسیاری می خواستند از من سوءاستفاده جنسی کنند


خواننده زن: بسیاری می خواستند از من سوءاستفاده جنسی کنند

مدونا در مصاحبه‌ با یک مجله موسیقی گفت زمانی که خواننده‌ای جوان و جویای نام بود، افراد بانفوذی در این حرفه کوشیدند تا از او استفاده جنسی کنند.

به گزارش جام نیوز به نقل از از ایندیپندنت فارسی، مدونا خواننده زن آمریکایی و نماد موسیقی پاپ به «اِن اِم ای» گفته است زمانی که هنوز هنرمند جوان و تازه‌کاری بود که امید داشت تا در حوزه هنر موسیقی «به جایی برسد»، «در خیلی از موقعیت‌ها مردان می‌خواستند از قدرتشان سوءاستفاده کنند».

او گفت: «من هنرمندی بودم تازه‌کار و خواهان کمک و باید نزد دست‌اندرکاران ضبط موسیقی یا دی جی‌های بانفوذ می‌رفتم و می‌گفتم: می‌شود کمکم کنید؟ می‌شود به این آهنگ گوش کنید؟ می‌شود مرا به افراد مربوطه معرفی کنید؟ می‌شود برای کمپانی موسیقی‌تان با من قرارداد ببندید؟ و بسیاری از آنها می‌گفتند: بله، به‌شرط آن‌که تو هم این «کار» را بکنی، و معمولا هم منظورشان تن دادن به رابطه جنسی بود».

مدونا موقعیتی را به‌خاطر می‌آورد که بسیار بی‌پول بود و نزدیک بود به چنان درخواستی تن بدهد، اما در نهایت نتوانست خودش را به انجام آن قانع کند.

البته این زن خواننده پیشتر از تجاوز به خود در 19 سالگی و روی یک پشت بام در نیویورک حرف زده بود.

مدونا عضو فرقه کابالای یهود و از طرفداران اسرائیل است. او ابایی از گفتن این مساله ندارد و گاهی با لباس هایی ظاهر می شود که جادوگران فیلم ها و انیمیشن ها را تداعی می کند.

او آمریکایی است اما این کشور را برای یک زندگی بهتر ترک کرده و اکنون ساکن پرتغال است.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا