خوردن واژن زن توسط مرد چه حکمی دارد؟


خوردن واژن زن توسط مرد چه حکمی دارد؟

حکم خوردن واژن در اسلام از دیدگاه بزرگان دین نشان می‌دهد این عمل به طور کلی اشکالی ندارد. با این حال، این عمل از جوانب خاصی نکوهش شده است.

خوردن واژن زن توسط مرد چه حکمی دارد؟
ستاره | سرویس مذهبی - آیا می‌دانید حکم خوردن واژن از نظر شرع چیست؟ شکی وجود ندارد که زن و شوهر می‌توانند هرگونه لذت جنسی را از یکدیگر دریافت کنند. با این حال ممکن است برای افراد، احکام دقیق آن جای شبهه داشته باشد. در این مقاله به بررسی حکم خوردن واژن از نظر دین و شرع پرداخته شده است.
در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در " فهرست موضوعی" زیر، به موضوع دلخواه خود برسید.
امام خمینی آیت الله سیستانی آیت الله خامنه‌ای نظر امام صادق علیه السلام عوارض خوردن واژن

نظرات مراجع تقلید درباره خوردن واژن زن توسط مرد

در ادامه به بررسی نظر برخی از مراجع را درباره حکم خوردن واژن و دیگر روابط دهانی می‌پردازیم:

۱. امام خمینی رحمة الله علیه

مکیدن و خوردن اعضای تناسلی زن و شوهر توسط یکدیگر اشکالی نداشته و جایز است. زن و شوهر می‌توانند هرگونه لذتی را از یکدیگر دریافت کنند. با این حال فرو بردن ترشحات خارج شده از بدن یکدیگر حرام است.

۲. آیت الله سیستانی

خوردن و مکیدن اعضای تناسلی زن و مرد توسط یکدیگر در صورتی که با رضایت همراه باشد و همچنین دو طرف از نظر عدم انتقال بیماری اطمینان داشته باشند، اشکالی ندارد. با این حال فرو بردن رطوبت خارج شده از بدن یکدیگر حرام است.

۳. حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

این عمل فی نفسه اشکالی ندارد، اما خوردن ترشحات حرام است و باید از آن اجتناب شود.


روایتی از امام صادق علیه السلام

شخصی از امام صادق علیه السلام می‌پرسد که آیا می‌تواند فرج و اعضای تناسلی همسر خود را ببوسد؟ ایشان می‌فرمایند: اشکالی ندارد، اما این چه کاری است؟! پاسخ امام علیه السلام نشان می‌دهد که اگرچه این کار حرام نبوده و اشکالی ندارد، اما این قبیل اعمال مورد نکوهش بزرگان دین است.

خوردن واژن زن توسط مرد چه حکمی دارد؟


عوارض خوردن واژن از نظر شرعی و پزشکی

همانگونه که اشاره شد، خوردن واژن از نظر شرعی در صورتی که باعث انتقال بیماری نباشد اشکالی ندارد. با این حال از ممکن است عوارض زیر را به دنبال داشته باشد:
مشکلات دهان و حلق مشکلات دستگاه گوارش ورود میکروب به روده و کلیه انتقال برخی از بیماری‌های مقاربتی مانند زونا، سوزاک، سفلیس، عفونت، ایدز و هپاتیت

نکات مهم خوردن واژن و رابطه دهانی نباید با اکراه طرفین انجام پذیرد. در انجام این کار رعایت نکات بهداشتی مانند شستن و تراشیدن موی ناحیه واژن و نیز استفاده از ژل ضد باکتری حائز اهمیت است. برای پیشگیری از خطرات پزشکی، می‌توان به جای خوردن واژن نواحی حساس دیگر بانوان مانند سینه، گردن و گوش را مورد توجه قرار داد.


سخن آخر

با توجه به حکم خوردن واژن از نظر بزرگان دین، این کار توسط مرد مانعی نداشته و جایز است. با این حال این عمل در اسلام توصیه نشده، چرا که رابطه دهانی به لحاظ علمی و بهداشتی ضرر و زیان‌هایی را به دنبال دارد. دانستن حکم شرعی استفاده از ابزارهای جنسی نیز می‌تواند به شما در درک بهتر از احکام شرعی برای مسائل جنسی کمک شایانی کند. فراموش نکنید که می‌توانید سوالات و تجربیاتتان را از طریق بخش "ارسال نظر" با مخاطبان ستاره درمیان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403