به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ احمد اسماعیلی‌راد در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان ری اظهار داشت: انعکاس عملکرد دولت موجب آگاهی مردم از اقدامات دولت تدبیر و امید و همچنین ایجاد اعتماد بیشتر در میان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از محل ارزش افزوده ۳۰۰ میلیارد تومان در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ری هزینه کرده است، افزود: اثرات اینگونه سرمایه گذاری‌های دولت در این شهرستان آنگونه که باید برای مردم تبیین نشده است.

اسماعیلی راد ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری باید با ارتباط مؤثر و مفید با اصحاب رسانه خدمات دولت را به مردم تببین کنند، اطلاع رسانی درست و به موقع باعث جلوگیری از سو استفاده برخی خبرنگار نماها و کانال‌های بدون شناسنامه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی کانال‌های و سایت‌های خبری شهرستان ری شناسنامه دار شوند، تصریح کرد: فرمانداری با هم اندیشی اصحاب رسانه به زودی چارچوبی برای عملکرد رسانه‌ها تدوین خواهد کرد، تمامی افرادی که اقدام به اطلاع رسانی در سطح شهرستان می‌کنند باید مسؤلیت درستی و یا نادرستی اخبار خود را بر عهده گیرند.

اسماعیلی راد یادآور شد: همانگونه که اطلاع رسانی درست و دقیق می‌تواند سبب توسعه، عمران و امنیت پایدار شهرستان شود به همان اندازه نیز اخبار نادرست و کذب موجب تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام اسلامی شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها چشم بینا و گوش شنوای افکار عمومی هستند، گفت: اطلاع رسانی درست رسانه‌ها از وضعیت جامعه رهگشای مسئولان در برخورد با مشکلات و همچنین موجب تصمیم گیری درست می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: اطلاع رسانی درست و به موقع رسانه از خدمات دولت موجب از بین رفتن یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود

مدیران عملکرد دولت را اطلاع رسانی کنند