احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد


احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد

بازیکن ذوب‌آهن به احتمال زیاد فصل بعد هم در این تیم می‌ماند و استقلالی نمی‌شود.

احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری که در طی سال‌های گذشته از علاقه‌اش برای حضور در استقلال صحبت کرده بود، در پنجره نقل و انتقالاتی امسال نیز شایعاتی پیرامون حضور او در استقلال شنیده می‌شد.

بعد از پایان لیگ برتر دوره هجدهم باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به این بازیکن داد، اما او برای حضور در استقلال و انجام مذاکرات با مدیران این تیم، از مسئولان تیم اصفهانی ۳ روز فرصت خواست.

حالا با اتمام این ۳ روز، مطهری در پستی اینستاگرامی نوشت: کم کاری از من نبود. من سر قولم ماندم، اما ...! مطهری با انتشار این پست گویا از این که سال آینده نیز در استقلال نخواهد بود سخن گفته است.

مدیران استقلالی در این فرصتِ ۳ روزه مذاکره‌ای با مطهری نداشته اند و به این ترتیب شنیده می‌شود که این بازیکن برای انجام مذاکراتش با باشگاه اصفهانی روز دوشنبه به این شهر سفر می‌کند تا قراردادش برای سال آینده را با این تیم امضا کند.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: اعضای باشگاه استقلال پیگیر شناسایی مقصران حواشی اخیر هستند

مربی دروازه بانان استقلال مشخص شد

خلیل‌زاده: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند/ استراماچونی تصمیم گرفت با استقلال قرارداد امضا کند/ دست حاشیه سازان رو می‌شود

انتهای پیام/

ارسلان مطهری دورتر از همیشه به استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط