رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن، اقتدار مقام معظم رهبری را نشان داد


رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن، اقتدار مقام معظم رهبری را نشان داد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن اقتدار مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن، اقتدار مقام معظم رهبری را نشان دادبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سالگرد شهدای موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شهادت شهدای ۲۶ خرداد ۴۴ واقعه‌ای مقطعی نیست و یک جریان مستمر تاریخی است اظهار داشت: این جریان از آدم شروع می‌شود و در عاشورای ۶۱ به اوج می‌رسد و در قیام صاحب الزمان (عج) خاتمه خواهد یافت؛ مسیری که در دوران ما انجام شده موثر بوده، چون سلطه گران دنیا معتقد بودند که عصر دین تمام شده است.

بادامچیان با اشاره به فلسفه تشکیل حزب یادآور شد: در جلسه‌ای که آقای توکلی بینا هم در آن بود امام گواهی داد شما که برای خدا کار می‌کنید باهم موتلف شوید و این مدال افتخاری بر سینه موتلفه بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قضیه شهدای موتلفه در سال ۴۴ باقی نمی‌ماند و بعد از ۵۴ سال هنوز هم انسان ساز و عبرت آموز و تقویت کننده مسیر نبرد حق و باطل است گفت: این حرکت که در سال ۴۱ آغاز شد انگلیس و آمریکا و دربار باور نمی‌کردند این انقلاب به پیروزی برسد و این روز به روز آن‌ها به سمت شکست و ما به سمت پیروزی رفتیم.

وی افزود: در گام دوم عنایات بر ملت ما آشکار می‌شود. رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن اقتدار مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟