تاخیرهای پیاپی عرضه گلکسی فولد طرفدارن آن را ناامید می‌کند


تاخیرهای پیاپی عرضه گلکسی فولد طرفدارن آن را ناامید می‌کند

بر اساس اخبار تازه منتشر شده، ممکن است گلکسی فولد، گوشی منعطف سامسونگ، باز هم تاخیر داشته باشد و در ماه جولای عرضه نشود.

تاخیرهای پیاپی عرضه گلکسی فولد طرفدارن آن را ناامید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مورد عجیب عرضه شدن سامسونگ گلکسی فولد مدتی است طرفداران و خریداران آن را سردرگم کرده است. هر چند مدت یک تاریخ عرضه جدید اعلام می‌شود که در آخر متوجه می‌شویم باید بیشتر از قبل منتظر بمانیم. اکنون گزارش‌هایی از گوشه و کنار دنیای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا این داستان تا تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

نکته‌ای در این گزارش‌ها مورد بررسی قرار گرفته این است که اگر قرار بود سامسونگ تا چند روز آینده (همان طور که پیشتر گفته بود) به یک جمع بندی درباره این دستگاه برسد و اگر همانند اعلام رسمی این شرکت قرار بود در ماه جولای گلکسی فولد وارد بازار شود، باید تاکنون این دستگاه به طور کامل آماده می‌شد. در این گزارش‌ها به این نکته نیز اشاره شد که DJ Koh، مدیر عامل سامسونگ، هفته گذشته گفته بود که این دستگاه در ماه جولای عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی گلکسی فولد/ شروعی مفتضحانه برای نمایشگرهای تاشو

تاخیرهای پیاپی عرضه گلکسی فولد طرفدارن آن را ناامید می‌کند

اما حقیقت چیست؟ ما باید به کدام یک از این ادعاها اعتماد کنیم؟ در این مرحله، فهمیدم اطلاعات فراتر از اقدامات این شرکت سخت است. هفته دیگر که تمام شود دقیقا دو ماه از تاخیر عرضه گوشی گلکسی فولد می‌گذرد. تاخیری که به علت چندین بررسی به وسیله تاثیرگذاران فضای مجازی و پیدا شدن مشکلاتی در صفحه نمایش ایجاد شد. یک هفته پس از پیدا شدن مشکلات و خرابی چند دستگاه سامسونگ اعلام کرد که گلکسی فولد را تعمیر می‌کند و یک تاریخ جدید برای عرضه آن در هفته‌های آینده اعلام کرد.

تاکنون اخباری از گوشه و کنار دنیای فناوری منتشر شده‌اند که از انجام تعمیرات این دستگاه خبر می‌دهند. حتی بعضی از آن‌ها از ادعا می‌کنند دستگاه‌های تعمیر شده در حال آزمایش هستند.

از این جهت ما هنوز هم منتظر یک بروزرسانی رسمی درباره زمان عرضه این دستگاه هستیم. در همین حال هوآوی نیز به دلیل بحران‌های کنونی خود عرضه Mate X را به تاخیر انداخته است. این مسائل نشان می‌دهد که انقلاب طراحی تلفن‌های همراه کمی به تعویق خواهد افتاد!

انتهای پیام/

آیا گلکسی فولد در ماه جولای عرضه می‌شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس