فتاحی: هینن دوست دارد به ایران بیاید، دوست ندارد نیاید!/ لهستانی ها به دنبال بهانه جویی هستند


فتاحی: هینن دوست دارد به ایران بیاید، دوست ندارد نیاید!/ لهستانی ها به دنبال بهانه جویی هستند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر او دوست دارد بیاید، اگر نه هم نیاید. ما برای لهستان دعوتنامه می فرستیم، نه برای او. او می تواند بیاد، یا نیاید.

علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در گفت وگو با جی پلاس درباره صحبت های ویتال هینین سرمربی لهستان مبنی براینکه با توجه به شرایط میزبانی و اتفاقات شب گذشته دیگر تمایلی به حضور در ایران ندارد، گفت: با توجه به شناختی که از او داریم هینن همیشه دنبال این است که دستاویزی پیدا کند و کارهای غیرورزشی انجام بدهد. او سابقه این کارها را هم داشته است.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: امروز صبح با سرپرست لهستان صحبت کردم و یک ساعت با او و ناظر فدراسیون ها درباره این مسائل حرف زدیم. شرایط را برای آن ها توضیح دادم. ما به مسئولان گفتیم که چرا اتوبوس حامل بازیکنان لهستان مسیر دیگری را برای رفتن انتخاب کرد و اتفاقا دلیل درستی هم بود. شب گذشته طبق خواسته لهستانی ها و هماهنگی نیروی انتظامی که زحمات زیادی کشیده، یک اسکورت جلو و یک اسکورت هم پشت اتوبوس به همراه یک آفیسر داخل اتوبوس همراه لهستانی ها بود.

او ادامه داد: با توجه به شلوغی که به خاطر اتوبوس حامل تیم ملی به وجود آمد، یکی از اسکورت ها اعلام کرد که اگر از مسیر دیگری بروند زودتر می رسند اما لهستانی ها در ترافیکی که جلوی هتل وجود داشت گیر کردند و مجبور شدند 45 دقیقه معطل شوند.

فتاحی گفت: به هرحال هوادار به دنبال این است که که شادی کند و این مزید بر علت شد که به لهستانی ها بربخورد. من صبح با هینن صحبت کردم و او مثل همیشه برافروخته بود.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه هینن اعلام کرده دیگر به ایران نمی آید، گفت: اگر او دوست دارد بیاید، اگر نه هم نیاید. ما برای لهستان دعوتنامه می فرستیم، نه برای او. او می تواند بیاد، یا نیاید.

علی فتاحی به خبرنگار جی پلاس گفت: مردم ارومیه و ایران مهمان نوازی را برای لهستانی ها تکمیل کردند اما آن ها دنبال بهانه جویی هستند. برای فدراسیون اهمیتی ندارد که هینن چه می گوید. من از هینن خواستم که دیگر این جمله را تکرار نکند چرا که برای ما خوشایند نیست. ما برای نظر شخصی افراد احترام قائلم اما نه اینکه هرچه خواستند بگویند. ناظر فدراسیون جهانی هم شفاهی و کتبی از ما تشکر کرده است.

به گزارش جی پلاس، ویتال هینین، سرمربی لهستان در نشست خبری بازی لهستان - کانادا با اعتراض شدید به میزبانی ایران گفت: دیشب دو ساعت طول کشید تا از سالن به هتل برسیم، مردم به اتوبوس ما مشت می‌کوبیدند و ما ترسیده بودیم. من مانده‌ام که اگر بازی را می‌بردیم، سالم‌ می‌ماندیم؟ واقعاً باید به کمیتۀ برگزاری گفت اگر نمی‌توانید امنیت تیم‌ها را تأمین کنید، چرا مسابقه برگزار می‌کنید؟ من وقتی این شرایط را می‌بینم شک دارم که دفعۀ بعد بخواهم به این شهر سفر کنم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج