شایعه: بازی جدید با بودجه کلانی از سری Fable در دست ساخت است


شایعه: بازی جدید با بودجه کلانی از سری Fable در دست ساخت است

پیش از شروع مراسم E3 شایعات زیادی وجود داشت که نسخه جدیدی از سری Fable توسط مایکروسافت در دست ساخت است و در کنفرانس معرفی خواهد شد. اما چنین اتفاقی نیافتاد و طرفداران امید خود را از دست دادند. با این حال پس از گذشت تنها چند روز، سایت Eurogamer امروز در گزارشی اعلام کرد که عنوان جدیدی از سری Fable به طور حتم در دست ساخت قرار دارد که هنوز نمی‌توان...

پیش از شروع مراسم E3 شایعات زیادی وجود داشت که نسخه جدیدی از سری Fable توسط مایکروسافت در دست ساخت است و در کنفرانس معرفی خواهد شد.

اما چنین اتفاقی نیافتاد و طرفداران امید خود را از دست دادند. با این حال پس از گذشت تنها چند روز، سایت Eurogamer امروز در گزارشی اعلام کرد که عنوان جدیدی از سری Fable به طور حتم در دست ساخت قرار دارد که هنوز نمی‌توان آن را Fable 4 نامید، اما بودجه کلانی برای ساخت بازی در نظر گرفته شده است. به گفته این سایت به این زودی‌ها نباید منتظر خبری رسمی از جانب مایکروسافت در رابطه با بازی باشیم چرا که هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد.

بنا به گفته منبع خبری، این بازی توسط بخش جدیدی از استودیو Playground Games (سازنده سری Forza) ساخته می‌شود که شامل کارکنان جدیدی خواهد بود. پیش از این نیز تیم ساخت فورتزا لو رفته بود و نسخه جدید نقش‌آفرینی جهان باز را داستان‌محور با شخصیت‌های عمیق خوانده بودند و گمان زده بودند مایکروسافت تیمی نزدیک به 200 نفر را مسئول ساخت آن کرده است.

دو سال پیش مایکروسافت تیم اصلی سازنده سری Fable یعنی استودیو Lionhead را منحل کرد و نسخه‌ای که آن‌ها مشغول به ساخت بودند را نیز کنسل کرد. Fable Legends عنوان رایگانی بود که بر بخش مالتی‌پلیر تمرکز کرده بود و هیچ شباهتی به عناوین کلاسیک سری اصلی نداشت. چرا مایکروسافت بار دیگر علاقه‌مند شده تا بازی جدیدی از سری ساخته شود؟ به گفته سایت یوروگیمر، موفقیت بازی انحصاری پلی‌استیشن سونی Horizon: Zero Dawn یکی از دلایل اصلی این اقدام بوده است.

در انتها با وجود تقویت بخشیدن گزارش جدید به شایعات پیشین، همچون هر شایعه دیگری باید آن را به چشم یک احتمال نگاه کرد و تا زمانی که مایکروسافت بیانیه رسمی در این زمینه نداده، منتظر ماند.

شایعه: بازی جدید با بودجه کلانی از سری Fable در دست ساخت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...