فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از اواسط سال 2020 آغاز می‌شود


فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از اواسط سال 2020 آغاز می‌شود

زکری لیوای، ستاره اصلی Shazam به تازگی اعلام کرده است که انتظار دارد فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از اواسط سال آینده میلادی آغاز شود. در ادامه خبر با گیم‌شات همراه باشید. از زمانی که والتر هامادا ریاست بخش ساخت فیلم‌های DC در وارنر را بر عهده گرفت، تغییرات زیادی به وجود آمد. یکی از بزرگ‌ترین آن‌ تغییرات، کاهش بودجه ساخت تا حد ممکن بود. تاکتیکی که...

زکری لیوای، ستاره اصلی Shazam به تازگی اعلام کرده است که انتظار دارد فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از اواسط سال آینده میلادی آغاز شود. در ادامه خبر با گیم‌شات همراه باشید.

از زمانی که والتر هامادا ریاست بخش ساخت فیلم‌های DC در وارنر را بر عهده گرفت، تغییرات زیادی به وجود آمد. یکی از بزرگ‌ترین آن‌ تغییرات، کاهش بودجه ساخت تا حد ممکن بود. تاکتیکی که برای فیلم Shazam به کار رفت و نتیجه خوبی داد. علاوه بر نقدهای مثبت و بازخورد خوب طرفداران، در گیشه نیز 363 میلیون دلار فروش کرد که نسبت به بودجه حدود 100 میلیون دلاری فیلم، رقم خوبی به شمار می‌رود.

وارنر به سرعت وارد کار شد و با نویسنده فیلم برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم Shazam 2 به توافق رسید. دیوید سنبرگ و پیتر سفران، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم نیز ابراز علاقه کردند که هرچه زودتر بار دیگر به جمع تیم ساخت ملحق شوند. اکنون زکری لیوای بازیگر شزم در گفتگویی جدیدی که با سایت AP News داشت، اعلام کرد چرخ ساخت قسمت دوم زودتر از آنچه فکرش را می‌کردیم به جریان ‌می‌افتد.

به طوری که به گفته او نوشتن فیلم‌نامه از مدتی پیش آغاز شده و فیلم‌برداری نیز از اواخر بهار-اوایل تابستان سال آینده شروع می‌شود. لیوای برای بازی در نقش شزم، تمرینات سخت و طولانی مدتی برای اضافه کردن عضلات ماهیچه‌ای انجام داد که احتمالا به همین علت نیز استودیو اطلاعات ساخت فیلم را به او داده است.

دلیل دیگر سرعت بالای کار وارنر، بازیگران نوجوان فیلم Shazam هستند که در سن بلوغ قرار دارند و با فاصله کوتاهی حتی دو ساله، چهره و هیکل آن‌ها دچار تغییرات زیادی خواهد شد. به همین علت می‌خواهند قبل از آنکه مجبور شوند داستان ابتدایی فیلم را چندین سال به جلو و دوران جوانی شخصیت ها بکشاندند، بار دیگر از بچه های نوجوان فیلم همچون اشر انجل و جک دیلان گریزر استفاده کنند.

فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از اواسط سال 2020 آغاز می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا