یک آرایشگاه زنانه در تهران آتش گرفت/ نجات 20 فرد گرفتار در میان دود و آتش


یک آرایشگاه زنانه در تهران آتش گرفت/ نجات 20 فرد گرفتار در میان دود و آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک ساختمان 5 طبقه آتش گرفت و 20 زن گرفتار در میان دود و آتشی که آرایشگاه زنانه را فرا گزفته بود، نجات یافتند.

یک آرایشگاه زنانه در تهران آتش گرفت/ نجات 20 فرد گرفتار در میان دود و آتش
به گزارش فانوس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۱ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه دربلوار ابوذر پل پنجم به سامانه ۱۲۴۵ آتش نشانی گزارش می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می‌شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: آتش نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ۵ طبقه که تقریباً غیرمسکونی بود و درقسمت زیرزمین آن نیز یک باشگاه مخصوص خانم‌ها وجود داشت، همچنین در طبقات بالایی نیز فعالیت‌هایی که عموماً مخصوص خانم‌ها بود مثل آرایشگاه وجود داشت حادثه اتش سوزی رخ داده است.

وی در ادامه گفت: در طبقه پنجم، پکیج این ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه لوازم و اشیائی مثل لباس عروس و کارتن‌های مربوطه در بالکن وجود داشت آتش شعله ور شده بود، همچنین یک اتاق ۹ متری نیز در همان محل وجود داشت که داخل آن مقادیری لوازم وجود داشت که آتش به این قسمت نیز سرایت کرده بود وبر اثر این آتش سوزی آرایشگاه ۱۴۰ متری پر از دود شده بود و به طبقات دیگر نیز دود سرایت کرده بود.

ملکی اضافه کرد: قبل از حضور اتش نشان‌ها افراد از داخل ساختمان خارج شده بودند و آتش نشانان در حین اطفاء حریق به داخل ساختمان رفته ۲۰ خانمی که در راهروها و داخل آرایشگاه گرفتار شده بودند را نجات دادند.

وی ادامه داد: با تلاش آتش نشان‌ها آتش خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی