طراحی ایرانی و اسلامی؛ شاخصِ جشنواره مد دانشجویی


طراحی ایرانی و اسلامی؛ شاخصِ جشنواره مد دانشجویی

مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه شریعتی: طراحی ایرانی و اسلامی و پوشیدگی مهمترین شاخص در سومین جشنواره مد و لباس دانشجویی مدنظر قرار گرفته است

طراحی ایرانی و اسلامی؛ شاخصِ جشنواره مد دانشجوییاکرم جعفری کیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: از میان شاخص‌های مطرح شده در سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه شریعتی، استفاده از نقوش و طراحی‌های ایرانی و اسلامی مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: پوشیدگی لباس در لباس‌های اجتماع و مجلسی مدنظر قرار گرفته است همچنین باید ایده و طرح از دانشجو باشد و در صنعت قابلیت استفاده داشته باشد.

در ادامه انسیه زاهدی دبیر بخش علمی سومین جشنواره مد و لباس دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود: بخش دانشجویی و دانشگاهی در جشنواره‌های مختلف مظلوم واقع می‌شود، چون صرفا ایده مطرح می‌شود و به راحتی نمی‌توانند وارد بازار و تجاری سازی شوند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از بخش‌ها و طبق بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد تا فرصتی برای تبدیل ایده به محصول در بخش‌های دانشجویی و دانشگاهی ایجاد شود، گفت: در جشنواره سال گذشته از تعداد مقالات ارسالی فقط ۱۰ مقاله انتخاب شده بود، ولی در سومین جشنواره ۱۱۰ مقاله انتخاب شد و باید این ایده پردازی‌ها و طراحی‌ها به اجرا و عمل تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403