فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد؛ زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم


فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد؛ زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم

گروه اجتماعی ــ امام جمعه بخش خورش رستم خلخال گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند از طریق فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد فراهم شود و سیره علمی اهل بیت(ع) علما و بزرگان دین در این راه تأثیرگذار و مهم است.

فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد؛ زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دومبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام نعمتی، امام جمعه بخش خورش‌رستم خلخال، امروز، 26 خردادماه در آئین گردهمایی توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در شهر هشجین گفت: کانون‌های مساجد از برکات انقلاب اسلامی است که فعالیت‌های فرهنگی را با محوریت مساجد تعریف و مدیریت می کند.

امام جمعه بخش خورش‌‌رستم تصریح کرد: کانون‌های مساجد در کنار سایر نهادهای فرهنگی مسجد مثل بسیج و روحانیت می تواند اثرات مثبت فرهنگی در سطح محلات ایجاد کند.

وی یادآور شد: باید تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی بر روی نوجوانان و جوانان آسیب‌شناسی شود و فرصت های بی نظیر در عرصه فعالیت‌های فرهنگی برای این اقشار فراهم شود.

‌ ‌نعمتی افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند از طریق فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد فراهم گردد و سیره علمی اهل بیت(ع) علما و بزرگان دین در این راه تأثیرگذار و مهم است.

امام جمعه خورش‌رستم خاطر نشان کرد: مدیران مسئول و فعالان کانون های مساجد بستر مناسب برای جذاب سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد را ایجاد کنند تا زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود.

‌نعمتی اعلام کرد: کانون‌های مساجد می‌تواند در عرصه آموزش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأثیر و نقش بسزایی داشته باشد که بستر آن نیز در مساجد فراهم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !