افزایش خدمات غیر حضوری با استفاده از یکپارچه سازی بسترهای ارائه خدمات در اپلیکیشن همراه من شرکت همراه اول


افزایش خدمات غیر حضوری با استفاده از یکپارچه سازی بسترهای ارائه خدمات در اپلیکیشن همراه من شرکت همراه اول

حتما برای شماهم پیش آمده است که گاهی احساس می کنید حجم بسته های اینترنتی شما خیلی زود به پایان می رسد. میزان استفاده از مصرف اینترنت و کم شدن غیر عادی از حجم بسته اینترنتی، یکی از نگرانی های همیشگی مشترکان است.

به گزارش رجنیوز، چیزی که با افزایش سرعت اینترنت باعث می شود مشترکین چندان میزان مصرف خود را احساس نکنند. در گذشته شاید برای دانلود یک عکس یا فیلمی کوتاه مجبور بودیم دقایقی صبر کنیم اما این روزها با آمدن اینترنت های پرسرعتی مانند نوترینو، خیلی ساده تر از قبل می توان از اینترنت استفاده کرد؛ همین سهولت باعث شده است، برخی اوقات میزان استفاده از حجم بسته اینترنت خود را حس نکنیم. با این حال همراه اول در راستای تجمیع سازی بسترهای ارائه کننده خدمات، در نرم افزار همراه من امکانی را ارائه داده است که مشترکان می توانند به تحلیل میزان استفاده از اینترنت خود بپردازند و در جریان تعاملات خود باشند. یکی دیگر از مزیت های این برنامه ارائه ریز مصرف اینترنت به مشترک از طریق گراف و نمودار است. به این شیوه که در برنامه با تعیین زمان مشخص می توانید میزان مصرف خود را در یک گراف داشته باشید و خیلی راحت به تحلیل الگوی مصرف خود بپردازید.
نرم افزار «همراه من» تنها محدود به این امکان نیست. همراه اول در راستای اتجمیع سازی بسترهای ارائه کننده خدمات که چند وقتی است آغاز شده است، تلاش می کنند تا در این نرم افزار، تمامی خدماتی که می توان به صورت غیر حضوری از همراه اول دریافت کرد را ارائه کند تا به این شیوه بهره مندی از خدمات را برای مشترکان تسهیل نماید.
پیش از این همراه اول تلاش کرده بود تا با راه اندازی کد دستوری ستاره 100 مربع که مربوط به درگاه جامع خدمات اینترنت بود، تمام بستر فروش دیتا به مشترکان را به صورت یکپارچه و از این طریق ارائه کند تا مشترکان خیلی راحت تر از قبل بتواتند به انتخاب بسته اینترنتی خود بپردازند.
اما با ایجاد نرم افزار «همراه من» استفاده از امکانات و خدمات بیشتری یکپارچه سازی شد، تا مشترکان همراه اول خیلی راحت تر از گذشته به انتخاب بسته ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنند. همراه اول، هر خدمتی را که بتوان به صورت غیرحضوری دریافت کرد، در این نرم افزار به مشترکان خود ارائه داده است. خدماتی یک پارچه و مبتنی بر بستر در همه حوزه های خدماتی مانند حوزه پیامکی، مکالمه، ریز مصرف و هرچه که بتوان به صورت غیر حضوری انجام داد را می توان از طریق این اپلیکشن استفاده کرد.
کافی است تا با نصب این برنامه، با آپشن ها و گزینه های مختلفی که دسترس پذیری به خدمات غیرحضوری را تسهیل کرده است آشنا بشید. اگر روزگاری برای دریافت خدماتی نظیر دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد می بایست حضوری به دفاتر همراه اول مراجعه کنید، اما حالا کافی است تا با انتخاب کردن گزینه آن در این برنامه، خیلی سریع تر و راحت تر خواسته خود را محقق کنید.
در این برنامه گزینه های زیادی از خدمات غیر حضوری در اختیار مشترکان قرار داده شده است. گزینه هایی نظیر:
مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره، مشاهده موجودی و خرید شارژ (ویژه مشترکین اعتباری)، دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد، فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو، مشاهده و فعالسازی بسته های تخفیفی و هدایا، انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری، نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN و PUK)، مشاهده و فعالسازی خدمات و انجام خدمات غیر حضوری، دسترسی آنلاین به پشتیبانی، مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه مشتریان همراه اول و... .
از سوی دیگر یکی از جذابیت های این نرم افزار، استفاده مشترکین از خدمات کمپین های مناسبتی است که در زمان های مختلف ارائه می شود. مشترکین در این برنامه می توانند از کمپین های مختلف همراه اول مطلع شده و با زدن گزینه آن، اقدام به فعال سازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه چهارشنبه 1 فروردین 1403