ارائه آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی مرتبط با مهندسی اویونیک


ارائه آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی مرتبط با مهندسی اویونیک

چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، 29 و 30 آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مجدالدین نجفی، دبیر این رویداد علمی با بیان اینکه این دوره از کنفرانس همراه با ششمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران به طور همزمان برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه آخرین دستاوردهای شرکت‌های فعال در این زمینه نیز در حاشیه چهارمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه اویونیک ایران برپا خواهد شد.

وی هدف اصلی از برگزاری چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران را ارتقای جایگاه علمی و صنعتی کشور در حوزه مهندسی برق و الکترونیک هوانوردی و افزایش ارتباط پژوهشگران دانشگاه و متخصصان صنعتی کشور عنوان کرد.

نجفی گفت: در این کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی مرتبط با زمینه مهندسی اویونیک (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، ناوبری، سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با تمامی کاربردهای هوانوردی) در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت و پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مرتبط نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری سازمان صنایع هوایی و پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، تصریح کرد: "سامانه‌های مخابراتی، ناوبری و نظارتی"، "مدیریت و کنترل پرواز"، "اویونیک ماژولار یکپارچه"، "مهندسی عوامل انسانی در طراحی کابین"، "پرنده‌های بدون سرنشین"، "مدیریت ترافیک هوایی"، "تضمین کیفیت و تضمین طراحی"، "سیاست‌گذاری و مدیریت راهبردی در اویونیک"و "سیستم‌های رادار هواپایه، جنگال و الکترواپتیک" ۹محور اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دبیر چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، مهلت نهایی ارسال کامل مقالات را ۱۵ شهریورماه و زمان اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده را نیز ۱۵ مهرماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://icas2019.iut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403