آتش سوزی در یک آریشگاه زنانه در بلوار ابوذر


آتش سوزی در یک آریشگاه زنانه در بلوار ابوذر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه در بلوار ابوذر خبر داد.

آتش سوزی در یک آریشگاه زنانه در بلوار ابوذرسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز (یکشنبه بیست و ششم خرداد ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر_ پل پنجم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه بود که طبقه زیر زمین آن به باشگاه وزرشی بانوان تبدیل شده بود و تعدادی خانم در آن مشغول به وزرش بودندو طبقات بالایی نیز کاربری آرایشگری و خیاطی داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: پکیج طبقه پنجم ساختمان که در داخل بالکن نصب شده بود، دچار آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه مقدار زیادی لباس عروس و کارتن در بالکن نگهداری می‌شد، کاملا شعله ور شده و آتش به اتاق‌های دیگر این واحد که کاربری آریشگاه بانوان داشت هم سرایت کرده بود.

ملکی گفت: پیش از حضور آتش نشان‌ها افراد داخل ساختمان تخلیه شده بودند، اما حدود ۲۰ نفر داخل ساختمان باقی مانده بودند که به کمک آتش نشان‌ها توانستند سالم از ساختمان خارج شوند.

وی افزود: آتش به سرعت خاموش شد و این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022