جمهوری اسلامی ایران در مرزهای خود اعلام حاکمیت می کند مرزبانی یک ستاد دفاعی در کنار دیگر ارگان های نظامی است


جمهوری اسلامی ایران در مرزهای خود اعلام حاکمیت می کند  مرزبانی یک ستاد دفاعی در کنار دیگر ارگان های نظامی است

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: جمهوری اسلانی ایران در مرزهای استان و شهرستان های خود اعلام حاکمیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار پاکباز در آیین تکریم و معارفه فرمانده دریابانی شهرستان بندر ماهشهر، اظهار داشت: اساس و الویت هر کشور ایجاد امنیت و حفظ آن است که نبود آن همه زیرساخت های کشور اعم از تولید و اقتصاد هنجار های اجتماعی و حوزه های سیاسی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: امنیت یک امر بسیار مهم و حیاتی است که حفظ آن تنها متکی به ستادهای نظامی و انتظامی نخواهد بود بلکه همت و غیرت همه مردم را می طلبد که امروز به لطف و عنایت خدا و تلاش های شبانه روزی همه دستگاه های نظامی و انتظامی بخصوص مرزبانان غیور و جان بر کف این مهم در کشور حکم فرما است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ادامه داد: همه رزمندگان ما که در مرزها مشغول به خدمت و خدمتگذاری هستند تلاش می کنند تا بسترهای لازم برای ایجاد امنیت را بوجود آوردند.

سردار پاکباز با معرفی مرزبانی و اشاره به اهمیت مرزهای کشور، عنوان کرد: به راستی و درستی مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است و فرمانده کل قوا تعبیری درست و حقیقی از مرز کشور داشتند و به دلیل اهمیت آن با تدبیر و ابلاغیه فرماندهی کل قوا سازمانی به بلندای مرزبانی در دل نیرو انتظامی شکل گرفت تا کنترل و حفظ امنیت مرزها بیش از پیش جدی گرفته شود و با حساسیت دو چندان به آن توجه شود.

فرماندهی مرزبانی استان خوزستان، روند رشد و پیشرفت تشکیلات و توسعه مرزبانی کشور و استان ها را قابل توجه عنوان کرد و گفت: امروز دیگر مرزبانی یک نیرو انتظامی صفر نیست بلکه یک نیرو نظامی، دفاعی و امنیت کارآمد و قوی محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران در مرزهای استان و شهرستان ها خود اعلام حاکمیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانی مخالف امرار معاش نیست بلکه مخالف قاچاق و ضربه زدن به تولیدات داخلی و تولید کنندگان و کار آفرینان خوش ذوق ایرانی خواهد بود و همه نیروی خود را بکار خواهد گرفت تا به چرخه تولید داخلی و اقتصاد آن رونق ببخشد.

سردار خاکپاز در پایان از زحمات فرمانده پیشن دریابانی شهرستان بندر ماهشهر، قدر دانی و برای سرهنگ اکبر راشدنیا فرماندهی جدید این ستاد آرزوی موفیقت کرد و افزود: پرسنل بازنشسته سرمایه های ارزشمند سازمان خواهند بود که به سادگی از کنار آن ها نخواهیم گذشت کانون بازنشتگان از ظرفیت پرسنل بازنشسته در جهت مشاوره و استفاده از تجربیات آن ها در ماموریت ها بطور جدی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات