کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» نوشته محمدهادی محمدی منتشر شد


کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» نوشته محمدهادی محمدی منتشر شد

نویسنده: گروه خبر کتابککتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» بازآفرینی محمدهادی محمدی از یکی از ترانه‌متل‌های ایرانی با تصویرگری پرستو حقی توسط بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) منتشر شد. در کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» روایت شکسته نیست و برخلاف اصل ترانه، روایت به پایان می‌رسد اما همچنان ساختار این بازآفرینی با...

کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» بازآفرینی محمدهادی محمدی از یکی از ترانه‌متل‌های ایرانی با تصویرگری پرستو حقی توسط بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) منتشر شد.

در کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» روایت شکسته نیست و برخلاف اصل ترانه، روایت به پایان می‌رسد اما همچنان ساختار این بازآفرینی با ساختار متل مطابقت دارد. ترانه‌متل‌ها با داشتن ریتمی تند، شاد و بازی‌گونه می‌توانند کودکان را با خودشان همراه کنند و این همراهی به آن‌ها در زبان‌آموزی کمک می‌کند. تکرار در ترانه متل، ذهن کودک را به ادامه شعر مشتاق می‌کند و به ذهن‌شان نظم می‌دهد.

این کتاب چهارمین بازآفرینی محمدهادی محمدی از متل‌های ایرانی است. از او پیش از این سه بازآفرینی دیگر از متل‌های معروف ایرانی با نام‌های «دویدم و دویدم»، «جمجمک برگ خزون» و «رفتم به باغی» منتشر شده است.

همه درآمد و سودی که از انتشار این کتاب به دست می‌آید از جمله حق تالیف نویسنده برای همیشه به موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان اختصاص داده شده است تا در راه گسترش فرهنگ و مطالعات کودکی هزینه شود.

بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» را در ۳۰۰۰ نسخه به قیمت ۱۹۵۰۰ تومان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» می‌توانند با مراجعه به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com سفارش خود را ثبت کنند.

برای خرید حضوری نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ، تک زنگ مراجعه کنند.

لینک خرید کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» در سایت کتاب هدهد

کتاب «خورشید خانوم آفتاب کن» نوشته محمدهادی محمدی منتشر شد

لینک خرید کتاب دویدم ودویدم در سایت کتاب هدهد لینک خرید کتاب جمجمک برگ خزون در سایت کتاب هدهد لینک خرید کتاب رفتم به باغی در سایت کتاب هدهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟