پروژه دهه 70 منتظر افتتاح!


پروژه دهه 70 منتظر افتتاح!

‌معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ساخت اردوگاه چمران تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

‌علی شورزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه اردوگاه چمران از بزرگترین پروژه‌های فرهنگی در تاریخ استان است که از دهه ۷۰ کلنگ اجرای این پروژه بر زمین خورده است، اضافه کرد: اقدامات عمرانی با سرعت در حال انجام است و تاکنون انتقال ۳۱ هکتار از زمین انجام شده است و ۱۷ هکتار در حال انتقال سند است.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های آینده آسفالت این منطقه نیز به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: محوطه سازی این منطقه نیز در حال انجام است و تلاش بر این است که به زودی این پروژه به اتمام برسد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در حال حاضر چهار پیمانکار در اردوگاه مشغول کار هستند، ادامه داد: نبود امکانات مالی از اساسی‌ترین مشکلات بود که موجب طولانی‌تر شدن تکمیل این پروژه شده است.

شورزاده اظهار کرد: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این اردوگاه موجب شد تا تکمیل این پروژه سرعت پیدا کند و پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و استانداری به جد پیگیر تکمیل این پروژه هستند، افزود: این پروژه دارای ماهیت فرهنگی و تربیتی است که از جمله پروژه‌های مورد اهمیت در استان محسوب می‌شود.

افتتاح فاز اول پروژه اردوگاه چمران معطل منبع آب است

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: تاکنون هفت میلیارد تومان برای فاز اول این اردوگاه هزینه شده است که در حال حاضر منتظر نصب منبع آب توسط اداره آب و فاضلاب شهری هستیم که تاکنون اقدامی برای این کار انجام نشده است.

فلاح با بیان اینکه سالن چند منظور، نمازخانه، نصب آلاچیق‌ها، پیاده رو سازی و… در این اردوگاه انجام شده است، تاکید کرد: تعهدات اداره کل نوسازی مدارس برای این اردوگاه رو به اتمام است و تا پایان تیرماه اردوگاه آماده بهره برداری است اما بخشی از کار معطل اداره کل آب و فاضلاب شهری است.

اعتباری برای نصب منبع آب به آب و فاضلاب شهری پرداخت نشده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: تعهد این شرکت اعطای انشعابات اصلی بوده اما برای ساخت منبع ذخیره سازی اب باید اداره کل آموزش و پرورش اعتبار لازم جهت احداث آن را به این شرکت پرداخت کند تا کار انجام شود اما تاکنون اعتباری در این زمینه پرداخت نشده است.

غلامحسین ساقی اظهار کرد: تاکنون برای انجام مطالعات منبع ذخیره سازی آب مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اوراق پرداخت شده که باید ۶۰۰ میلیون تومان دیگر نیز برای مخزن ذخیره سازی پرداخت شود.

به گفته وی، اگر اعتبارات پرداخت شود به مدت حداکثر چهار ماه کارها انجام خواهد شد و پروژه قابل افتتاح است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس