طرح اوقات فراغت تابستان امسال با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار می شود


طرح اوقات فراغت تابستان امسال با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار می شود

مجید خوبی زاده، گفت: طرح اوقات فراغت تابستان امسال در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری صدیقه اطهر و کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در مسجد حضرت زهرا سلام الله علها شهر جیرفت برگزار شد.

« مجید خوبی زاده » مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: عمر یکی از سرمایه های ارزشمند است که برای ساختن دنیا و آخرت انسان باید به بهترین وجه ممکن در دوران نوجوانی و جوانی بهره برد.

مجید خوبی زاده، اضافه کرد: مقاطعی از این سرمایه ارزشمند و مهم، مثل نوجوانی، جوانی و دوران تحصیل، بهترین زمان برای بهربرداری از اوقات فراغت است و این مقاطع، از اهمیت بیشتری برخوردارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، با بیان این مطلب که اهمیت دادن به وقت و ارزش قائل شدن برای آن در سیره معصومین همیشه مورد تاکید قرار داشته است، به حدیثی از امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: امام رضا علیه السلام می فرماید: بکوشید تا اوقات شما چهار زمان باشد؛ زمانی برای عبادت و خلوت با خدا ؛ تأمین معاش؛ معاشرت با برادران مورد اعتماد و کسانی که شما را به عیب هایتان واقف می سازند و در باطن به شما خلوص و صفا دارند و چهارم وقتی را هم به تفریحات و لذایذ خود اختصاص دهید و از ساعت های تفریح، شادی، نیروی لازم را برای عمل به وظایف خود، ذخیره کنید.

وی، بیان داشت: توجه به مقوله آموزش قرآن یکی از برنامه های مهم ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در اوقات فراغت امسال اهتمام ویژه ای به این بحث داریم.

خوبی زاده، افزود: طرح اوقات فراغت امسال با شعار اخلاق، نشاط و معنویت و در راستای 6 محور اصلی قرآن و عترت - آموزش و توانمندسازی - شبکه سازی و فضای مجازی -کتاب و کتابخوانی - هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !