پیگیری جذب اعتبارات کانون های مساجد هرمزگان


پیگیری جذب اعتبارات کانون های مساجد هرمزگان

کمالی زرکانی از پیگیری برای جذب اعتبارات بخش عمرانی و تامین تجهیزات کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرداد و گفت: این اعتبارات براساس عملکرد و نوع فعالیت بین کانون ها توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی » در نشست ستاد اوقات فراغت بخش های زیرمجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اظهار کرد: مجموعه طرح اوقات فراغت این اداره کل در بخش های فرهنگ و هنر، قرآنی و کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان افزود: تامین کمبودها و رفع نیازمندی های کانون های مساجد در جهت اجرای طرح اوقات فراغت، نیاز به اولویت بندی و رتبه بندی کانون ها دارد.

وی عنوان کرد: جذب اعتبارات کانون های مساجد در بخش عمرانی و تامین تجهیزات در حال پیگیری است که پس از جذب بر اساس فعالیت کانون ها توزیع خواهد شد.

کمالی زرکانی، مستند سازی فعالیت های اوقات فراغت را یکی از معیارهای حمایت از کانون ها دانست و بر بروزآوری کتابخانه های مساجد تاکید کرد و گفت: تعویض و جابجایی کتاب های موجود در کتابخانه های مساجد باعث افزایش بهره وری و استفاده بهینه از آن می شود.

وی همچنین به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره و تاکید کرد: اعضای کانون های مساجد هرمزگان مشارکت حداکثری در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی داشته باشند.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید