اول تیر؛ آغاز طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد


اول تیر؛ آغاز طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد

سعادتی گفت: طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد از اول تیر در کانون‌های مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود.

«سعید سعادتی» با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و وظیفه کانون‌های مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: اوقات فراغت امسال تحت عنوان "طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد " با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت اوقات فراغت کانون‌های مساجد در 6 محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی اول تیر را آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد و ثبت نام در کلاس‌های اوقات فراغت اعلام و بیان کرد: مراسم افتتاحیه این طرح ملی از 1 تیر تا 10 تیر در مساجد دارای کانون استان‌ها و با محوریت کانون برگزار می‌شود.

سعادتی از تکمیل اطلاعات کانون‌های مجری اوقات فراغت در سایت بچه‌های مسجد خبر داد و بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و مناسبت‌های دهه کرامت، دهه امامت و ولایت، روز جهانی مسجد در برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد.

وی کودکان، نوجوانان و جوانان را گروه‌های هدف برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: هدف اصلی ما از برگزاری این برنامه‌ها جذب حداکثری نسل جوان به مساجد است.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته برای پدر و مادر فوت شده با متن های سوزناک و احساسی