پدل برد نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد


مسئول کمیته موج‌سواری هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان می‌گوید: باوجود این‌که تازه ابتدای راه هستیم، اما با استقبال خوبی مواجه بودیم که در صورت داشتن امکانات می‌توانیم ورزشکاران خوب و باکیفیتی داشته باشیم.

‌محمدرضا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بنا به پیشنهاد رئیس انجمن موج‌سواری کشوری این مسئولیت به بنده محول شد که برای راه‌اندازی این رشته و با توجه به باز بودن رودخانه زاینده‌رود بلافاصله اقدام به برگزاری کلاس مربیگری با حضور استاد سامانی از مربیان بین‌المللی این رشته کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم، حدود ۲۰ نفر در این دوره شرکت داشتند و در سطح بسیار خوبی بودند.

"پدل برد" نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد

وی افزود: بعد از اتمام این کلاس، هرروز تمرینات خوبی را بر روی رودخانه زاینده‌رود داریم و همین مساله موجب شده تا این رشته جذاب و نوپا از همین ابتدای شروع با مخاطبان زیادی روبرو شود که این مساله می‌تواند فرصت خوبی برای ما باشد تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

وی ادامه داد: البته که جذب ورزشکاران بیشتر نیازمند داشتن امکانات و تجهیزات بوده که در این خصوص هیچ‌گونه امکاناتی در اختیار نداریم و تنها وسایلی که موجود است برای تمرین ورزشکاران به‌صورت شخصی خریداری شده است.

مسئول کمیته موج‌سواری هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد تبلیغات و جذب اسپانسر هستیم تا بتوانیم تجهیزات بیشتری خریداری و در اختیار علاقه‌مندان به این رشته قرار دهیم. هزینه وسایل مربوط به این رشته از حدود ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و شاید در این شرایط برای بسیاری از افراد تهیه شخصی آن سنگین باشد.

وی با اشاره به حضور این رشته در چهارمین جشنواره بین‌المللی زاینده‌رود که اواخر هفته در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه با جاری بودن زاینده‌رود امسال رشته‌های آبی می‌توانند در رودخانه فعالیت داشته باشند و مردم بیشتر با این رشته آشنا شوند. در این دوره قرار است در کنار ورزشکارانی که از شهرهای دیگر می‌آیند مسابقاتی را برگزار کنیم. شعار ما در جشنواره زاینده‌رود " شهر شاد، شهروند بانشاط" است و با همگانی کردن و آشنایی بیشتر شهروندان در پی تحقق بیشتر این شعار هستیم. در کنار معرفی این رشته به‌طورقطع بحث استعدادیابی را مدنظر قرار خواهیم داد تا از همین ابتدای شروع بتوانیم ورزشکاران کم سن را هم تربیت کنیم.

غزنوی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبالی که وجود دارد و در صورت باز بودن رودخانه می‌توانیم در آینده ورزشکاران بسیار خوبی را تربیت و به تیم‌های ملی معرفی کنیم. خوشبختانه رستمی- رئیس انجمن موج‌سواری کشور در آسیا دارای کرسی مهمی است و مسئول توسعه این رشته در غرب آسیا است، اگر بتوانیم امکانات خوبی در اختیار داشته و تمرینات مستمری داشته باشیم، به طور قطع می‌توانیم در مسابقاتی که برگزار می‌شود جایگاه خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت بسته شدن رودخانه وضعیت تمرینات تیم چه خواهد شد، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و در صورت بسته شدن مجبور هستیم به سمت بالا دست و پشت سد زاینده‌رود و خمیران برویم و به تمرینات ادامه دهیم.

"پدل برد" نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس